Avatar billede watagame Nybegynder
22. november 2003 - 10:56 Der er 3 kommentarer

Betatestere søges til mobilt MMORPG

Hejsa

Vi er i gang med at udvikle et multiplayer rollespil til java mobiltelefoner, hvor spillere fra hele verden kan dyste, handle og kommunikere med hinanden. Det har været undervejs i et års tid, men nu er vi endeligt ved at være der.

Beta-versionen af Era of Eidolon, som spillet hedder, kommer ud 1. Dec., og vi søger nu et begrænset antal beta testere, der har lyst til at prøve spillet og hjælpe os med at lægge en sidste hånd på værket i løbet af december og januar.

Spillet kommet i løbet af kort tid ud til alle de gængse Nokia telefoner, men af udviklingsårsager har vi koncentreret os om Nokia 3510i lige nu. Har du en sådan, og lyst til at være med til at teste så kan du gå til vores site: http://www.eraofeidolon.com/ og sende en betatesteransøgning.
Avatar billede Kengun Praktikant
22. november 2003 - 17:42 #1
*rofl*

Siden kan ikke vises
Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene.
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. november 2003 - 15:39 #2
siden virker fint for mig
Avatar billede sleort Nybegynder
06. december 2003 - 16:42 #3
Eidolon er et navn brugt af en Dansk Rollespilsforening. www.eidolon.dk har I snakket med dem om navnet?