Avatar billede gubi Nybegynder
11. januar 2001 - 22:39 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer

Hejsa

Når jeg skal downloade noget i Internet Explorer, så spørger den ikke hvor den skal gemme filen, den begynder bare et gemme filen et elelr andet sted, hvorefter den så åbner filen, hvordan kan jeg slå det fra, så jeg kan bestemme hvor den skal ligge, og så den ikke åbner ?????

MVH

CHAPY
Avatar billede wolf_ Nybegynder
11. januar 2001 - 22:52 #1
Du kan bare højre klikke på filen du skal hente og vælge \"Gem destination som\" så skulle du få muligheden for at vælge hvor den skal gemmes
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. januar 2001 - 22:52 #2
Har du installeret et eller andet program GetRigth eller sårn noget??

Eller højreklik og vælg \"gem destination som\"

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. januar 2001 - 22:55 #3
woaw 2 sek.
Avatar billede wolf_ Nybegynder
11. januar 2001 - 22:57 #4
Ja.. Man skal være hurtig §:o)
Avatar billede gubi Nybegynder
11. januar 2001 - 23:01 #5
Det skal slås tilbage som det var rigtigt ikke noget med Højreklik BLA BLA

mit internet Explorer er 5.5
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2001 - 23:14 #6
gubi prøv ved lejlighed downloaderen Gozilla, det er en der vil noget, og der er virkelig gang i den. Den er så smart, at hvis en adresse ikke virker, så finder den selv en alternativ adresse.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2001 - 23:16 #7
Ved eksploren er du dømt til at blive hængende til den er færdig, du kan f.eks ikke afbryde et download, også senere genoptate. Hvis du bruger alm. modem, så kan Gozilla selv lukke og slukke efter sig, når den er færdig.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. januar 2001 - 23:23 #8
øøhhh...?? Jeg forstår ikke helt hvad skete der lige her...???
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. januar 2001 - 23:55 #9
gubi>>
nikolajdu>>
nikolajdu måske du skulle tilbyde gubi at få sine point tilbage. Du har jo ikke svaret på  sørgsmålet, men kommet med et alternativ.

Jeg vil ikke ud i en længere diskution. Så læs kun dette som et forslag. Hvis Gubi ikke øsnker at få sine point tilbage. Så glem mit indlæg.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. januar 2001 - 00:03 #10
Det var nu af samme grund jeg spurgt øhhh??

for ligesom at få en forklaring. Han skal bare bede om dem - så er de tilbage hvor de kom fra. :-)

/Nikolaj
Avatar billede gubi Nybegynder
12. januar 2001 - 07:23 #11
Undksyld, det var ved en fejl at jeg gav dig dem, du må gerne give mig dem tilbage :o)

sikke venligere folk er her

MVH

CHAPY
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. januar 2001 - 22:31 #12
oki... Du får dem her...

http://www.eksperten.dk/spm/43272