Avatar billede gladmhensk Nybegynder
21. november 2003 - 15:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Aopen CRW5224

Har problemer med CRW5224 fra aopen. Først kunne den ikke læse fra drevet, og nu kan det slet ikke åbne !

Hvad skal jeg gøre ? Har opdateret med den seneste herfra:
http://download.aopen.com.tw/downloads/default.asp?keyword=CRW5224&Software=All&searchoption=keyword&sel=category&Go.x=23&Go.y=3

Kan jeg få win xp til at geninstallere drevet ?
Avatar billede helleh1 Nybegynder
22. november 2003 - 11:38 #1
du skal gå ind i indstillinger, kontrolpanel og system, derefter i hardware, og enhedshåndtering - fjerne enheden det drejer sig om - genstarte maskinen, og selv lade den finde den igen, så skulle det virke
Avatar billede gladmhensk Nybegynder
22. november 2003 - 13:55 #2
Prøver det lige...
Avatar billede gladmhensk Nybegynder
22. november 2003 - 14:38 #3
Nu kan den åbne, men ikke læse cd'er i den...
Avatar billede gladmhensk Nybegynder
03. februar 2004 - 15:33 #4
Lukket (havde prøvet det helleh1)