Avatar billede tue Nybegynder
12. april 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

E-handels historie

Hvor finder jeg noget om e-handels historie
Jeg har projeck opgave e-handel, så det haster lidt!!!!!!!!!!!!!!

HJÆLP!!!!!
Avatar billede (~~tjaze~~) Nybegynder
12. april 1999 - 20:25 #1
Prøv at søge på ComOn... :-)
Ellers prøv at kigge på de gamle artikler på Trendy.dk Der er også en masse guf at hente :-)
Husk at E-Handel er = Dankort handel osv... :) alt handel over nettet...
Avatar billede dcasso Nybegynder
14. april 1999 - 14:43 #2
Kan jeg få din e-mail så jeg kan sende det til dig. Jeg tror, jeg har, hvad du har brug for.
Avatar billede tue Nybegynder
15. april 1999 - 10:29 #3
Det lyder godt...

Min e-mail adresse er : t_sandal@usa.net

Tak
Avatar billede andersen_2 Nybegynder
28. oktober 1999 - 17:05 #4
jeg har også brug for e-handelens historie. Kan du hjælpe mig dcasso

andersen_2@sol.dk

På forhånd tak!