Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. november 2003 - 09:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flexsaldo/arbejdstidsskema med aut. udregning. Skabelon søges.

... altså et skema der minder om
http://office.microsoft.com/templates/preview.aspx?AssetID=TC060888721030&CTT=4&Origin=CT063469981030&CategoryID=CT063469981030  [Ugentlig arbejdsoversigt]

I dette tilfælde skal kunne:
Indtast ind/ud tiden for hver dag
Skal være månedsbaseret
Ikke PM/AM
Mulighed for at indtaste ønsket/krævet tim/min for de enkelte ugedage (låst info) og der derefter udregnes diff. for den enkelte dag - som så summeres over en måned.

Evt.
Mulighed for at definere [Syg],[Kursus],[Fri/Ferie] hvorefter dagens udregning ignoreres. Evt. løbende optælning af disse ?
Mulighed for at definere [Flex] hvorefter dagens ønsket/krævet tim/min selvfølgelig fratrækkes.

Der må dog være en skabelon/program som "nogen" har opfundet ude i verden. Om så ikke så noget jeg kunne bygge videre på...
Avatar billede s_h_m Nybegynder
20. november 2003 - 10:46 #1
Jeg har noget der måske kunne have din interesse. En del af tingene er der og du kan sagtens bygge videre på det.
Læg din mail eller send til soeren109@hotmail.com
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. november 2003 - 10:50 #2
Hi [s_h_m]: Jeg har skrevet til  soeren109@hotmail.com  tidligerer på dagen sååå...
Avatar billede s_h_m Nybegynder
20. november 2003 - 12:00 #3
Så er arket sendt.
Avatar billede softcareconsult Nybegynder
21. november 2003 - 17:05 #4
Har også noget, der måske kunne interesse. Send evt. email til John_Fjord@hotmail.com
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. januar 2004 - 13:05 #5
Lukket - har fået svar (+point) via andet spm.