Avatar billede lcm Nybegynder
19. november 2003 - 11:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

måske problemer med lydkort

jeg har købt et headset (skal bruge det til skybe) men når jeg tester det inde i kontrolpanel (lyde) skal jeg råbe meget højt for at jeg kan høre hvad jeg siger, kan det være mit lydkort der er noget galt med? jeg har et chipset intel 82801AA AC97. men har ikke haft problemer med det før
og hvordan skal jeg opdatere det, hvis det er det.

                                      Mvh.Claus
Avatar billede overchord Nybegynder
19. november 2003 - 12:10 #1
Har du chekket dione settings for mikrofonen i volume control?
Avatar billede peet-49 Novice
19. november 2003 - 12:10 #2
Du skal skrue op for microphonen, det gør du i egenskaber for lyde i kontrolpanel.
Avatar billede lcm Nybegynder
19. november 2003 - 12:51 #3
den er skruet helt op
Avatar billede peet-49 Novice
19. november 2003 - 13:09 #4
Du kan prøve i enhedshåndtering, fjern hvad, der har med lydkortet, at gøre og genstart systemet.
Avatar billede lcm Nybegynder
19. november 2003 - 13:20 #5
det hjælper ikke, det er ikke fordi jeg ikke kan høre noget men det er fordi jeg skal snakke meget højt og så er det kun halve ord man for det meste kan høre
Avatar billede peet-49 Novice
19. november 2003 - 13:22 #6
Prøv sættet af i en anden PC, det kan være følsomheden på mice, der ikke er god nok.