Avatar billede bamsen1 Nybegynder
11. januar 2001 - 10:33 Der er 41 kommentarer

Hvor kan jeg finde et ordentligt webhotel???

Hej....
Jeg vil gerne finde et ordentligt webhotel!
Men jeg gidder bare ikke bruge de sædvanlige subnet, osv, da der ikke er nok plads...
kan det lade sig gøre at finde et webhotel md mere plads end 20Mb???????+
Avatar billede hojben Novice
11. januar 2001 - 10:36 #1
Avatar billede disky Nybegynder
11. januar 2001 - 10:38 #2
http://www.azero.dk er nok de bedste i danmark
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. januar 2001 - 10:40 #3
Det komme an på hvad du skal bruge hotellet til.
F.eks. www.azero.dk er meget billige og rimelig gode, men understøtter ikke streaming Quicktime og Quicktime VR.

/per www.kazoma.dk
Avatar billede steffen Nybegynder
11. januar 2001 - 10:44 #4
* http://www.nbci.com/ - ubegrænset plads (500mb i første omgang)

* http://www.stas.net/ - ubegrænset plads (1gb i første omgang)
Avatar billede bamsen1 Nybegynder
11. januar 2001 - 10:46 #5
Det skal jo være gratis webhotel!!!!! Så Azero duer ik!! :)
Avatar billede hojben Novice
11. januar 2001 - 10:47 #6
Og hvor skrev du lige det?????
Avatar billede disky Nybegynder
11. januar 2001 - 10:49 #7
Hvorfor tror alle folk at man kan få ubegrænsede mængder plads, muligheder og traffik helt gratis, og så må der sikkert heller ikek være krav om bannere.

Avatar billede steffen Nybegynder
11. januar 2001 - 11:01 #8
Bannere er som regel heldigvis hurtigt væk med lidt trylleri (i form af lidt javascript).
Avatar billede disky Nybegynder
11. januar 2001 - 11:02 #9
folk der får gratis webplads imod at have et banner kørende, og så fjerner det er nogle SVIN.

Det er bedrag så det gør noget.
Avatar billede steffen Nybegynder
11. januar 2001 - 11:09 #10
*g* jep, de får heller ikke plads på min server.
Avatar billede staz Nybegynder
11. januar 2001 - 11:34 #11
Brug www.whitehat.dk. Der har du ubegrænsede plads så længe dine enkelte filer ikke overstiger 135 kb og det er jo ikke noget problem. Desuden understøtter den php, myqsol og en masse andre. Det har også egen upload servic, gæstebog m.m.

Jeg uploader min egne sider  der og har ikke haft problemer endnu.

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
11. januar 2001 - 11:35 #12
Forrsten er siderne helt total reklame fri, så brug det

---- Staz ----
Avatar billede disky Nybegynder
11. januar 2001 - 11:36 #13
Tja synd de ikke understøtter JSP
Avatar billede steffen Nybegynder
11. januar 2001 - 11:50 #14
Ja, eller EJB
Ja, eller J2EE
Ja, eller ActiveX-komponenter
Ja, eller Frontpage-udvidelser
Ja, eller kører Oracle
Ja, eller ..

Hvad er din pointe?
Avatar billede disky Nybegynder
11. januar 2001 - 11:57 #15
Det at den kun understøtter ting som php, hvilket er synd.

Jeg mener at JSP er php langt overlegent specielt hvis man begynder med EJB og J2EE osv.
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. januar 2001 - 12:05 #16
www.free.webside.dk
FTP: Ja (og browser)
ASP: Nej
PHP: Nej
CGI: Nej
Plads: 25mb
Filer: Ikke over 2.5mb
IRC server: Ja
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. januar 2001 - 12:07 #17
www.freepaq.dk
Plads: Fri
PHP: Ja
ASP: Ja
mySQL: Ja
Perl: Ja
pop3: Ja
Banner: Øverst på alle sider
Avatar billede steffen Nybegynder
11. januar 2001 - 12:09 #18
disky: nåårh, vi er I \"jeg bruger tilfældigvis xxx som den ikke understøtter\"-kategorien.

Jeg synes whitehat har en kanon service og har stor respekt for Klaus\' tiltag - jeg ser måske ikke samme begrænsninger i PHP som du gør.

Hvilke gratis hoteller understøtter egentligt JSP? - Det er imho et mareridt at holde kørende - kunne slet ikke tænke mig at lukke vilde horder ind i det miljø uden at tage penge for det?

Hvad mener du der?
Avatar billede disky Nybegynder
11. januar 2001 - 12:16 #19
hvornår har jeg sagt der er begrænsninger i php ?

Jeg siger bare JSP er IMHO MEGET bedre og langt mere gennemført + java kan bruges til andet end bare server side sprog.

Hvorfor skulle JSP være et mareridt at holde kørende ??? Det er da mindst ligeså stabilt som php/asp og co.

Mange seriøse store firmaer bruger da JSP og lign.
Og deres sider er da helt stabile
Avatar billede steffen Nybegynder
11. januar 2001 - 12:23 #20
Tænkte på JSP/EJB-kombinationen - har kun udviklet med det i sammenhænge hvor det funkede sådan - at var der et fejl i dit script/din bønne, ja, så skulle serveren genstartes for igen at fungere - JAVA fejlen blev simpelthen skrevet ud til console og afviklingen stoppet.

Det er nok anderledes ude i virkeligheden - hvilket leder mig tilbage til mit spørgsmål:

Hvilke hoteller tilbyder JSP/EJB?
Avatar billede disky Nybegynder
11. januar 2001 - 12:32 #21
www.levonline.com 180,- (svenske kroner) per måned

for 200 MB plads, med MySql osv.

Jeg sidder til hverdag og udvikler JSP sider med beans/servlets og alt det der, hvis der sker en fejl skal man enten slette en cookie, eller lukke ned for browseren.
Da det jeg arbejder med kører SESSION scope, og browseren bliver forvirret hvis der pludselig sker ændringer i koden.

Men det er LANG tid siden jeg måtte genstarte serveren, og dengang skyldtes det ny version af Tomcat.
Avatar billede steffen Nybegynder
11. januar 2001 - 12:43 #22
OK, hotellet har tilsyneladende ikke mulighed for EJB - men sejt nok alligevel - det er da værd at huske.

Men vi er da enige om, at indtil PHP\'s skalerbarhed kommer op (der fx kommer understøttelse for CORBA) er EJB/JSP førende på dette felt ..

PHP er først på vej til at blive applikationsserver :-)
Avatar billede disky Nybegynder
11. januar 2001 - 12:45 #23
Ja og så skal det lige bliver rigtigt objectorienteret først (altså php).

jeg er helt sikkert glad for at jeg skal arbejde med JSP her på mit arbejde :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. januar 2001 - 16:08 #24
http://www.eksperten.dk/find.phtml?q=Gratis%20webhotel

Kig her.. MEN husk at kopier HELE url´en for at få listen frem
Avatar billede 12tri Nybegynder
11. januar 2001 - 18:09 #25
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. januar 2001 - 18:12 #26
Må det koste penge?

www.web-sale.dk
Avatar billede wa Nybegynder
13. januar 2001 - 06:27 #27

Dit spørgsmål er ganske lige til;

www.Worldonline.dk

Prøv lige at kikke på deres site ... !!!
Avatar billede wa Nybegynder
13. januar 2001 - 06:30 #28
UPS !!! jeg glemte denne !!

Det er til en overkommelig pris.

http://wannafind.dk/index.asp?main=produkter/webhotel.asp

De har en oppe tid er på 99.9 % indtild videre.. (De har ikke haft nogle store crashdowns)

Hilsen Sten
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2001 - 19:42 #29
disky>

Hvad tror du man får for 0 kr. ???

Det er da fedt at Whitehat overhovedet findes!
Avatar billede proboss Nybegynder
27. januar 2001 - 22:16 #30
du kan bruge http://www.itws.dk de giver en kanon service og de har en god oppe tid du kan få asp php cgi fp ext og det prøv dem
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. januar 2001 - 01:50 #31
Svar nok?
Avatar billede schack Mester
10. februar 2001 - 22:25 #32
Avatar billede staz Nybegynder
11. februar 2001 - 10:54 #33
Mon ikke det er ved og være på tide og afslutte dette her spørgsmål. Måske lige få at vide hvilket hotel du valgte.... :-D

---- Staz ----
Avatar billede jdirach12 Nybegynder
28. februar 2001 - 16:00 #34
På denne addresse kan du oprette et webhotel GRATIS, med 50 mb plads, til fri afbenyttelse.....
http://www.gyxi.dk/
Avatar billede proboss Nybegynder
28. februar 2001 - 22:20 #35
er det ikke ved at være tid til at likke dette spørgsmål der er jo muligheder nok
Avatar billede kfrede Nybegynder
02. marts 2001 - 12:57 #36
Prøv at tage et kig på e-commerce technology på http://www.e-c-t.dk
Avatar billede staz Nybegynder
04. marts 2001 - 17:32 #37
Måske skulle du overveje og lukke dette spørgsmål hva´

---- Staz ----
Avatar billede p200 Nybegynder
30. august 2001 - 21:46 #38
Prøv @Net - http://www.anet.dk

De er friske og bestemt til at handle med. Deres driftskvalitet helt i top! Derom ingen tvivl.
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 14:51 #39
spørgsmål er besvaret...

accepter og luk
Avatar billede snoopidoo Praktikant
01. februar 2005 - 22:30 #40
http://www.lunarpages.com/plan.php 55 kr om måneden med 1 GB.
Avatar billede hojben Novice
02. februar 2005 - 08:09 #41
Kontoen er inaktiv ;o)