Avatar billede susannetcm Nybegynder
18. november 2003 - 11:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Explorer fejler ved åbning af hyperlinks

Når jeg på en hjemmeside forsøger at åbne et link (f.eks. en nyhed på Jubii) så fejler Explorer. Den skriver "Udført men med fejl på siden" og kommer ikke frem med andet. Nogen der har en ide?
Avatar billede arlet Juniormester
18. november 2003 - 11:32 #1
Prøv først:
klik på Start=>Kør skriv SFC /scannow , husk mellemrum mellem SFC og /scannow

Din xp skive skal side i drevet.
Avatar billede arlet Juniormester
18. november 2003 - 11:33 #2
Ellers:
reinstaller IE

1: Klick på Start > Kør, skriv Regedit og klik på OK.

2: HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Active Setup \ Installed Components \ {89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383} Pas på for der er 2 næsten identiske.

3: Højre klik på den streng som heder IsInstalled og ændre den fra 1 til 0.

4: Luk det hele ned

5: Download og indstaler din nye IE 6,0 http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp

NB Du kan evt lave en backup af din regedit.

Filer-Export vælg gem som"

lånt af resten*S*
Avatar billede resten Nybegynder
18. november 2003 - 11:35 #3