Avatar billede morrissey Nybegynder
11. januar 2001 - 09:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flot oversigt over bookmarks.

Jeg er igang med et større site, hvilket kræver at man skal kunne \"bookmarke\" forskellige sider inde på selve sitet - hvorefter de bliver ført over i en såkaldt notesblok  (en komplet oversigt).

Er der nogen som evt. har nogle links til nogle sites, hvor de benytter denne feature?
Jeg vil meget gerne tjekke lay-outet ud!!

Ha\' det rart ...
Avatar billede steffen Nybegynder
11. januar 2001 - 09:18 #1
Det gør alle mange-sider-sites vist - fx. aviser (politiken, berlingske).
Avatar billede morrissey Nybegynder
11. januar 2001 - 09:37 #2
hmm.. det kan godt ske - men de er da godt nok sværre at finde .. jeg mener, hvor skal jeg trykke for at bookmarke en side?

Jeg kan kun finde \"PRINT ARTIKEL\" og \"SEND TIL VEN\", når jeg befinder mig på detail-visningssiden.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2001 - 09:37 #3
JobDanmark bruger det når man søger på job.
Gul og gratis har samme funktion indbygget.
http://www.etour.com/ har en funktion, hvor man gemmer bogmærket i en slags foretrukne hos etour.
Avatar billede steffen Nybegynder
11. januar 2001 - 10:04 #4
politiken.dk -> den er fjernet igen
berlingske.dk -> din avis

Måske fordi så få brugere brugere dem?
Avatar billede biohazard Nybegynder
07. juni 2001 - 12:05 #5
mit.jubii.dk har en KANON løsning, godt nok i beta, men alligevel!!
Avatar billede mrg Nybegynder
15. juni 2001 - 10:25 #6
Hmmm...ellers har www.infosport.dk også noget under mine resultater...