Avatar billede dover Nybegynder
17. november 2003 - 21:58 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Kan jeg opdele en cue fil?

jeg har fået en cue fil med filmen fra sommerens tur til thailand, den ville jeg gerne brænde til hele familien, men alle de skiver jeg har er på 650 mb, og jeg er lidt for nærig til at købe nye. kan man gøre noget for at splitte den op så jeg kan brænde den på 2 cd'er?

-Dover
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. november 2003 - 21:59 #1
du kan jo installere daemon-tool , åbne filen igennem det, og så dele filen op/skære lidt af den med www.virtualdub.org og så lave en cue-fil igen
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. november 2003 - 22:00 #2
alternativt kan du prøve www.winzip.com og komprimere filen
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2003 - 22:10 #3
hvilke format er den film i ?
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2003 - 22:13 #4
Start med at hente ISObuster:
http://download.com.com/3000-2248-10208088.html?tag=lst-0-1

Der er formentlig også en .bin fil med, sammen med den .cue fil ??

Åbn' .bin filen i ISO buster og pak den ud.

Er det MPEG, så kig her: http://www.digitalempire.frac.dk/mpgsplit.shtml
Er det .avi, så kig her: http://www.digitalempire.frac.dk/avisplit.shtml
Avatar billede dover Nybegynder
17. november 2003 - 22:19 #5
der ligger følgende 4 filer:

der ligger ikke nogen iso fil, men en .img fil som er på 825mb kan jeg bruge isobuster på den?
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2003 - 22:24 #6
Ja, det mener jeg....
Avatar billede dover Nybegynder
17. november 2003 - 22:27 #7
ok. kigger på det i morgen, kan i sove godt!

-Dover
Avatar billede dover Nybegynder
18. november 2003 - 08:01 #8
Det viser sig at det var Nero der var problemet, når jeg brænder med Clone Cd er der ikke nogen problemer. I skal have tak for hjælpen.

PhatLasse, smid et spørgsmål så jeg kan dele pointene mellem dig og Hansen

-Dover
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2003 - 08:57 #9
svar :o)