Avatar billede allen135 Nybegynder
17. november 2003 - 09:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"udvidelse" af checkbox

Hey

Jeg har en checkbox som får værdier fra en database:
<input name="vare<?php echo $row_recBord['vare_id']; ?>" type="checkbox" id="vare<?php echo $row_recBord['vare_id']; ?>" value="<?php echo $row_recBord['varenavn']; ?>">

Når denne checkbox er checked, skal der komme en felt hvor man kan skrive et antal.

Er dette muligt ?
Navnet på checkboxen og værdien man skriver i det felt der kommer frem, skal begge sendes i en mail med mail().
Avatar billede sukos Juniormester
17. november 2003 - 10:00 #1
Det er noget javascript du skal ha' fat i, hvis du vil ha' der skal komme et textfelt frem, hvis man markerer checkbox'en
Avatar billede allen135 Nybegynder
17. november 2003 - 10:01 #2
Det er jeg også kommet frem til.
Og har også været ved at søge på eksperten,
men kan ikke finde lige det jeg skal bruge.
Avatar billede sukos Juniormester
17. november 2003 - 10:04 #3
jahh, du kan starte med at oprette et spm. i denne kategori
http://www.eksperten.dk/kat/10/

Altså selv svare her, og så oprette et nyt i den rigtige kategori
Avatar billede allen135 Nybegynder
17. november 2003 - 10:17 #4
Sukos, det gør jeg.
Thx :)