Avatar billede frituno Nybegynder
14. november 2003 - 19:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Cd-Rom stasjonen virker plutelig ikke.

Plutselig nå så virker ikke cd-rom stasjonen min lenger. Jeg kan se din i windows explorer, men når jeg putter inn en cd og trykker på den kommer bare "please insert a disk into drive E:." Jeg sjekket device manager og driveren virker helt fint står det. Noen som vet hva dette kan komme av?

Takker for svar
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
14. november 2003 - 19:55 #1
tjek kablerne
Avatar billede frituno Nybegynder
14. november 2003 - 19:57 #2
Tror du det er det? Kan dem plutselig bare dette ut sånn da?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
14. november 2003 - 20:07 #3
det ved man jo ikke før man har checket det ;)
Avatar billede anoukim Nybegynder
14. november 2003 - 23:43 #4
Det er som regel pga. defekt cd. (f.eks. brændt CD). Prøv med en anden CD.

Du har mange åbne spørgsmål her på eksperten. Luk de åbne spørgsmål, så får du sikkert flere svar.
Avatar billede halifax Nybegynder
15. november 2003 - 01:07 #5
Der kan være kommet snavs i stasjonen - så laseren ikke kan registrere, at en cd-rom skive er lagt i den. Prøv om den kan renses, feks. med tryklyft fra en spraydåse.
Laseren i stasjonen kan også være blevet defekt!