Avatar billede movement Nybegynder
10. januar 2001 - 14:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Submit- hvorhen ?

Jeg har fundet det smart med en mailingliste, og har fundet et java-script dertil, så er det bare jeg må spørge dumt -
Hvordan får jeg personens email \"lagret\", i øjeblikket starter Outlook når jeg submitter, (jvf. mailto) men sådan er det jo ikke på andres sider, der skrive man bare emailen og der kommer en bekræftigelse af at man nu er på listen og det er nok, men hvor forsvinder adressen hen ?

se evt.det foreløbelige resultat på www.themovement.dk\\grafiks\\Koncert.htm

Avatar billede blood Nybegynder
10. januar 2001 - 15:10 #1
Til det skal du bruge asp, cgi eller php script

her er nogle scripe du kan downloade gratis

http://www.hotscripts.com/search/?query=mailing+list&category=all
http://www.netcoders.dk/sourcecode.asp?mode=seek&seekword=mailing+list&type=all
http://www.rasmusstyrk.dk/index.php?action=source

Har du andre ønsker så skriv til min på icq #89181242
Avatar billede blood Nybegynder
10. januar 2001 - 15:10 #2
Så laver jeg det gratis til dig i php
Avatar billede movement Nybegynder
10. januar 2001 - 16:02 #3
Jeg har sådan set lavet scriptet, jeg aner bare ikke hvordan det kommer til at fungere !
www.themovement.dk/grafiks/Koncert.htm

kræves der f.eks noget af serveren !?
modtager man så en email fra dem der har skrevet sig på listen , eller lagres data i en fil eller ...keine ved jeg

Avatar billede helle_fred Nybegynder
11. januar 2001 - 15:15 #4
Hej Movement!

Når du skal skifte linie i alert- og confirm-boxes, skal du skrive \"\\n\" og ikke \"/n\".

vh Helle
Avatar billede movement Nybegynder
15. januar 2001 - 11:07 #5
tak for hjælpen, jeg fandt ud af at web-abonnementet kun tilod cgi-scripts, så nu leder jeg efter et sådant til en mailingliste-