Avatar billede hasmark Nybegynder
13. november 2003 - 15:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Pagedown pildown ude af funktion

Jeg sidder og arbejder i et ark med 4 andre faner, så stopper funktionen pildown og pagedown at fungerer, jeg har prøvet at tage en kopi og at flytte, men problemet flytter med.
Der er ingen problemer med at bruge funktionen i de restende 3 ark i samme program, jeg fatter ikke en dyt. HelP
Avatar billede aheiss Praktikant
13. november 2003 - 15:52 #1
Det lyder mystisk. Hvad sker der hvis du kører denne. Nok ingenting !
Sub m()
Application.OnKey "{DOWN}"
Application.OnKey "{PGDN}"
Application.OnKey "{UP}"
Application.OnKey "{PGUP}"
End Sub
Avatar billede bak Seniormester
13. november 2003 - 15:58 #2
Prøv lige at gå op i Vindue og se efter om du har frosset eller delt vinduet uhensigtsmæssigt
Avatar billede janvogt Praktikant
13. november 2003 - 16:11 #3
Hvis ikke noget af ovenstående kan bruges, kan du evt. prøve at maile arket.
janvogt@esenet.dk
Avatar billede hasmark Nybegynder
06. december 2003 - 23:31 #4
Hej alle 3 beklager det sene svar, men jeg var under et ekstremt tidspres og kunne ikke finde mit spørgsmål, da jeg tjekkede troede derfor ikke at dette var oprettet, jeg bruger en speciel spam-emailadresse som reference og den havde jeg heller ikke fået checket, jeg har imellemtiden fået løst problemet, på en eller anden måde var funktionen frys blevet aktiveret, derfor 50 points til bak
Avatar billede hasmark Nybegynder
06. december 2003 - 23:32 #5
Jeg prøver at lukke ned
Avatar billede hasmark Nybegynder
06. december 2003 - 23:33 #6
ups! det kræver åbentbart et svar
Avatar billede bak Seniormester
07. december 2003 - 11:02 #7
:-)
Avatar billede hasmark Nybegynder
07. december 2003 - 14:24 #8
Ja det var heller ikke elegant udført, jeg opretter et spørgsmål til dig bak, så du kan indhøste dine points, en smiley siger mere end 1000 ord, du burde havde 200 points for den kunstneriske udførelse. Vanlig Venlig Vinken Hasmark