Avatar billede jwl Nybegynder
12. november 2003 - 21:15 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

skal købe en bærbar

jo men alså min far skal hav sig en bærbar, og han vil hav den på 3ghz eller over.. og den skal hav meget batari og standby tid, og dvd drev... ka i ik hjælpe prisen ligemeget..
Avatar billede bernie Nybegynder
12. november 2003 - 21:16 #1
Avatar billede jwl Nybegynder
12. november 2003 - 21:20 #3
jamen hvad er godt, og hvad er skit??? velke mærker skal jeg gå efter????
Avatar billede bernie Nybegynder
12. november 2003 - 21:21 #5
har selv en medion (2.8ghz 512ddr ram geforce 5 fx) og det rykker så det kan jeg anbefale
Avatar billede jwl Nybegynder
12. november 2003 - 21:22 #6
skal hælst ku købes i dk... og ville være fint hvis i/du havet afaring med nogen forhanlere
Avatar billede jwl Nybegynder
12. november 2003 - 21:23 #7
den fra aldi?
men den ka jo ik købes mere eller
Avatar billede bernie Nybegynder
12. november 2003 - 21:28 #8
yep den fra aldi. og nej den sælges ikke mere men medion er et godt mærke (det jeg hat)
Avatar billede bernie Nybegynder
12. november 2003 - 21:28 #9
(det jeg har bedst afaringer med)
Avatar billede jwl Nybegynder
12. november 2003 - 21:40 #10
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
12. november 2003 - 21:42 #11
Køb en Powerbook eller en Ibook fra Apple

jeg svarer tit på det her

"Apples computere er meget federe ikke mindst deres bærbare... Deres processorer har ikke ligeså høj clockfrekvens men det skyldes at de selv laver lortet (og husk på at alle apples dele bare passer sammen perfekt - ofte ikke tilfældet med en pc!) og for at rede op på "manglende clockfrekvens" tilbyder de en højere FSB (hastighed bundkortet kan sende/modtage data) .. for at give et eks: Ved højere fsb svarer Apples nye stationære pc g5 som har 2 2ghz processorer til en 8 ghz da den har en FSB på 1ghz... så en Ibook med 800 mhz eller en Powerbook med 1.ghz er altså meget hurtigere end den lyder samtidig med du får lækkert design og lækkert system for pengene!

www.apple.com"

Hvis folk bare gad forlade deres trygge windowsrammer til fx MacOsX så ville fx computerspilproducenterne kunne lave meget federe spil og generelt ville alle applikationer blive meget bedre.. vær en firstmover! :)

Det er MEGET bedre kvalitet, ydeevne og meget mere fornøjelse for pengene

Håber du finder det du har brug for :)

/Christian
Avatar billede jwl Nybegynder
12. november 2003 - 21:48 #12
tror jeg er blevet eni med mig selv om nummer 3 af dem her...
http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=AcerTravelMate430

er stor hadder af windows.. og køre linux.. men alså den gamle er sku gameldages.... sååååå XP til ham
Avatar billede bernie Nybegynder
12. november 2003 - 21:51 #13
togsverd1985> hvis bare folk gad at bruge linux :)
Avatar billede jwl Nybegynder
12. november 2003 - 21:54 #14
mm hvem skal jeg gi mine point til?
Avatar billede jwl Nybegynder
12. november 2003 - 21:58 #15
ubs
Avatar billede repsac Nybegynder
12. november 2003 - 22:09 #16
www.laptops.dk

IBM er så djævelsk rar! Oldstyle design -- det er vi enige om, men for fa'en hvor er de robuste!

*host* sidder ved en T30, M-1,8GHz :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. november 2003 - 22:19 #17
"og den skal hav meget batari og standby tid," så er det IKKE smart at vælde en maskine der kører 2 - 2½ time på en opladning :(