Avatar billede penoe Nybegynder
12. november 2003 - 21:07 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

efter geninstallering af Concorde C5 light

Efter programmet er installeret i XP, og filerne (C5data.* og C5direct.sys  og  C5util.usr  og  usr*.tbl)er kopieret ind fra sikkerhedskopi, er opstået det specielle, at en oplysning kommer ved opstart om at databasen snart overstiger tilladte størrelse, og koder skal indtastes for at øge databasens størrelse. Desuden går der lang tid med at åbne nye skærmbilleder (en vandret søjle tæller ned). I gamle program kom der ikke advarseler om dette ???
Har du et godt råd ?
PS: Den version jeg har (Ver 1.60), har du givet mig et link til.
MVH

Per
Avatar billede espersen Novice
12. november 2003 - 21:11 #1
Lyder som om at du er ved at nå grænsen for databasen, hvilket kræver at du køber en udvidelse til programmet.
Avatar billede espersen Novice
12. november 2003 - 21:14 #2
Netop det at programmet bliver langsommere er en af symptomerne på dit "problem"
Avatar billede penoe Nybegynder
12. november 2003 - 21:20 #3
ja, men det er sjovt at det først sker ved geninstalleringen
12. november 2003 - 21:21 #4
Det lyder som noget du mangler at kopiere fra sikkerhedskopien.
Kopier hele indholdet af C5-mappen fra sikkerhedskopien, så skulle det køre som tidligere.
Avatar billede penoe Nybegynder
12. november 2003 - 21:22 #5
jeg prøver....
Avatar billede penoe Nybegynder
12. november 2003 - 21:28 #6
hmmm.... det må jeg lige have lidt længere tid til. Nu beder den om Login og password ?? mystisk.
Avatar billede espersen Novice
12. november 2003 - 21:32 #7
Ja,, du skal have indlæst licenskoder efter en ny installering. (enten fra fil eller manuelt)
Avatar billede penoe Nybegynder
12. november 2003 - 21:40 #8
vi kan afblæse alarmen. ved kopiering af hele C5WIN-mappen over i den nye, kom det til at virke.
Tak for hjælpen.

mvh

per
Avatar billede espersen Novice
12. november 2003 - 21:44 #9
Det var godt  -  det kan give sved på panden !!

husk at lukke spørgsmålet...  ;-)
12. november 2003 - 21:54 #10
espersen>> Nej, der skal ikke indlæses koder igen, hvis hele indholdet af C5-mappen kopieres over.
Avatar billede espersen Novice
12. november 2003 - 22:00 #11
Det synes jeg da at jeg blev udsat for (men det er også lidt tiden siden...)