Avatar billede cronck Nybegynder
12. november 2003 - 19:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Upload status

Hej eksperter!

Jeg ville lige høre om der ikk var en af jer der kunne flette denne status bar
http://webfx.eae.net/dhtml/statusbar/statusbar.html
ind i et tilfældigt ASP upload script for mig?
Avatar billede cronck Nybegynder
12. november 2003 - 20:05 #1
Hvis det er kan jeg godt sætte 30 point mere på...
Avatar billede andland Nybegynder
13. november 2003 - 11:12 #2
Hvad mener du med tilfældigt upload script? vil du have den statusbar vist i toppen af din side med upload scriptet eller hvad er det?

/andland
Avatar billede cronck Nybegynder
14. november 2003 - 14:59 #3
Jamen, altså.. :)
Er der nogen der kan lave et ASP-Upload script med denne status-bar...
For eks. awt baren kommer frem i et nyt vindue når man starter upload... Når upload er færdig er baren på 100% og lukker automatisk det lille vindue..
Avatar billede cronck Nybegynder
03. februar 2004 - 13:49 #4
Lukketid...
Avatar billede cronck Nybegynder
03. februar 2004 - 13:51 #5
hmm