Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
12. november 2003 - 18:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med mouse-acceleration i CS 1.6

Hej

Jeg har en Logitech mx500 mus med og den nyeste Driver (MouseWare 9.78). I driveren har jeg sat Mouse-acceleration til NEJ, og ydermere sat flugeben ved: Deaktiver acceleration ved spil.
Alligevel en der mouse-acceleration når jeg kommer ind i CS 1.6 !!
Hvad skal jeg gøre ??
Avatar billede ird Praktikant
12. november 2003 - 18:33 #1
Du skal ikke bruges deres drivers. Fjern den og lad xp finde den som det skal bruge
Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
12. november 2003 - 18:46 #2
Er du sikker på at XP's drivere håndterer musen lige så præsist som MouseWare ??
Avatar billede ird Praktikant
12. november 2003 - 18:57 #3
Har selv ret meget grej fra Logitech og har endnu ikke været heldig med deres drivers! Har på den pc jeg sidder med nu både mus og keyboard fra logitech, og bruger ikke deres skidt
Avatar billede ird Praktikant
12. november 2003 - 19:03 #4
smider et svar i tilfælde af det hjælper!
Avatar billede cerb Nybegynder
13. november 2003 - 13:51 #5
http://members.cox.net/keithkman/xpmousefix.html

Der står hvad du skal gøre for at slå accel fra

Her kan du osse se hvordan du kan gøre : http://www.fedespil.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1048