Avatar billede trs Nybegynder
10. januar 2001 - 09:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

FWA (Fixed Wireless Access)

Er der ved noget om fwa. hvordan fungere det, hvilke hastigheder kan opnås osv...
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 09:31 #1
Man snakker om at det vil konkurrere med xDSL, og nogle udbydere regner med at have den første bruger kørende omkring d. 1. marts. Prøver lige at finde noget mere om det.

Way cool at TeleDumNok ikke fik lov til at byde på linierne - væk med dem! :o)
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 09:34 #2
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 09:36 #3
Søg også på www.tst.dk efter FWA.
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 09:36 #4
Mere endnu! :o)
http://politiken.dk/visartikel.asp?String=FWA&TemplateID=1355

Må hellere lige smide et svar.
Avatar billede ricky Nybegynder
10. januar 2001 - 10:34 #5
Er der nogen der ved noget om priser ??? Umiddelbart koster udstyret til den enkelte jo ca. 20.000,- hvad har udbyderne tænkt sig at gøre ved det ?
Avatar billede trs Nybegynder
10. januar 2001 - 10:40 #6
Sonofon lover fwa til 95 procent af landet til konkurrencedygtige priser allerede til sommer.

http://www.sonofon.dk/frameset.asp?page=/om_sonofon/nyhed-presse/vis_artikel.asp?id=1088&Lang=_DK&C_type=_privat&area=nyheder
Avatar billede trs Nybegynder
10. januar 2001 - 10:40 #7
Sonofon lover fwa til 95 procent af landet til konkurrencedygtige priser allerede til sommer.

http://www.sonofon.dk/frameset.asp?page=/om_sonofon/nyhed-presse/vis_artikel.asp?id=1088&Lang=_DK&C_type=_privat&area=nyheder
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 10:44 #8
ricky : Hvis det skal konkurrere med xDSL, så kommer prisen vel også ned deromkring?

trs : Niiiiiice! :o)
Avatar billede ricky Nybegynder
10. januar 2001 - 11:11 #9
parazite>> ja det skal det jo gøre... jeg undrer mig bare lidt over at hvis udstyret koster 20.000,- pr. hustand/virksomhed - så kan Sonofon (eller andre) sgu ikke udleje udstyret inkl. opkobling for f.eks. 300,- pr. måned. Med mindre selvfølgelig at man binder sig for sådan ca. 50 år eller lign.
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 11:15 #10
ricky : De må have en anden løsning klar så... noget, der IKKE koster 20.000! *G*
Avatar billede ldrada Nybegynder
28. april 2003 - 09:55 #11
Er der ikke nogle nedesider af FWA?? det har jeg undret mig over i en uge nu...
Avatar billede rst Nybegynder
26. maj 2003 - 13:29 #12
De har dårligere svartider en fiber og kobber.