Avatar billede neander Nybegynder
12. november 2003 - 09:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Domæner med æ ø å?

Er det muligt at oprette et domæne med æ ø å?
- Hvis ja, - hvor og hvor meget koster det?
Avatar billede ukh Nybegynder
12. november 2003 - 09:08 #1
Avatar billede neander Nybegynder
12. november 2003 - 09:13 #2
nettonet: "Denne mulighed er endnu ikke givet af DK-hostmaster til .dk-domæner, men både .com, .net, .org og .nu har denne mulighed."

- og det gælder stadig at dk domæner IKKE kan have æ, ø eller å?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. november 2003 - 09:15 #3
De tilbyder en uautoriseret preregistreging. Se på http://www.gratisdns.dk/

7) Kommer jeg før I kø'en ved at ligge bestilling ind på domænet NU?

Nej, alle bestilling i januar bliver samlet sammen. du har ingen fordel, andet end at blive tørret.
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
12. november 2003 - 09:16 #4
Vist ikke endnu...

Men jeg ville nu helst undgå den slags domæner, det er jo ikke alle tastaturer i verden der har æ, ø og å ;o)
Avatar billede neander Nybegynder
12. november 2003 - 09:22 #5
Hvor fedt er det lige at have et domæne med f.eks. æ, - og så .com? det hænger slet ikke sammen. ... æv ...
Avatar billede neander Nybegynder
12. november 2003 - 09:27 #6
lukker