Avatar billede mhnielsen Nybegynder
12. november 2003 - 00:31 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Rotation af flag

Hej..

Jeg skal have flagene til at skifte plads, afhængig af hvilket sprog man har valgt.. Sådan at det valgte sprogs flag er det største.. I kan se eksemplet på, hvor i også kan dl .fla http://actionscript.dk/eksperten/mhnielsen

Håber der er nogen der kan hjælpe..ellers må i skrive, hvis i ikke kan forstå hvad jeg vil...
Avatar billede baitianlong Nybegynder
12. november 2003 - 09:20 #1
Jeg kan ikke åbne din fil i Flash MX, den må være nyere version :(
Avatar billede gulekings Nybegynder
12. november 2003 - 10:39 #2
Avatar billede baitianlong Nybegynder
12. november 2003 - 12:36 #3
Her er en løsning :)

http://62.199.241.199/flag.html
http://62.199.241.199/flag.fla

Er det ikke rørende ?
Avatar billede gulekings Nybegynder
12. november 2003 - 12:42 #4
nånå.. der en kan scripte motion hva! Hehe, det var jeg ikke klar over var en del af opgaven ;)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
17. november 2003 - 13:50 #5
hvaaaa.... mhnielsen - er du NEDE med det ???
Avatar billede gulekings Nybegynder
18. november 2003 - 15:18 #6
hmm, åbenbart ikke så meget..
Avatar billede baitianlong Nybegynder
18. november 2003 - 15:27 #7
Jeg kan ikke dyrke folk, der opretter spørgsmål, hvor man så sætter sig ned og scripter en times tid, for aldrig igen at høre en skid )o; Skod !!!!
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. november 2003 - 15:31 #8
ahh lad os nu se, ser ud til han plejer at give lyd fra sig :)
Avatar billede gulekings Nybegynder
19. november 2003 - 09:35 #9
Jeg kan vist ikke prale af at have scriptet i en time :) Men du har klart ret!
Avatar billede mhnielsen Nybegynder
19. november 2003 - 17:02 #10
Hej Legend og gulekings...

Jeg har ikke haft adgang til nettet, siden den 12. Så det er grunden til jeg først svarer nu... Det er Meget belastende ingen net at have!!:)

Men i skal have mange tak for hjælpen.. Legends løsning er nu den jeg søgte, så jeg vil give legend de fleste point..

Endnu engang tak for hjælpen!!
Avatar billede mhnielsen Nybegynder
19. november 2003 - 17:03 #11
Legens...Hvis du lige gider og lade din løsning stå et par dage, ville det være alletiders :-)