Avatar billede rossen Nybegynder
11. november 2003 - 22:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TV via PDS?

Er det muligt at sende TV signaler via et PDS (EDB netværk) kabel?
Avatar billede xmas Nybegynder
11. november 2003 - 22:40 #1
Avatar billede teamleader Nybegynder
11. november 2003 - 23:14 #2
Det kan også laves med LK´s IHC system: http://www.lk.dk/public/s_gen2.asp?what=tekst&sideid=142
Avatar billede xmas Nybegynder
11. november 2003 - 23:17 #3
Det er korrekt, men her er der ikke tale om standard PDS kabel, men skærmet special kabel, som er væsentlig dyre. Ved FlexCabling anvendes der standard PDS kabel cat 5e eller cat6...
Avatar billede rossen Nybegynder
12. november 2003 - 07:14 #4
Flexcabling lyder temmelig interessant.
Avatar billede rossen Nybegynder
13. november 2003 - 14:22 #5
Jeg finder helt klart FlexCabling mest interresant, så derfro point til xmas.

Jeg er da naturligvis stadig åben for bud på løsninger til TV via PDS...