Avatar billede spouly Nybegynder
11. november 2003 - 21:38 Der er 9 kommentarer

Logo / startsidebillede

jeg vil abre spQre om der et et program der er spiecelt godt til at lave logo / banner ??? der udover paint shop pro 7 og adobe eller hvad nu den hedder
Avatar billede rosenberg Nybegynder
11. november 2003 - 21:52 #1
Paint..... følger med alle nye udgaver af Windows
Avatar billede proff Nybegynder
11. november 2003 - 22:01 #2
Som du selv har skrevet: Adobe photoshop! Det er simpelthen, det bedste!!
Avatar billede thb Nybegynder
11. november 2003 - 22:09 #3
Paint.. :) Sødt...
Avatar billede webexp Nybegynder
11. november 2003 - 22:50 #4
jeg bruger selv adope photoshop det er kanont til alt grafik
Avatar billede Kengun Praktikant
12. november 2003 - 07:15 #5
Hvis du har mange penge så går du for Adobe Photoshop (www.adobe.com) og hvis du har lidt mindre penge så går du for Paint Shop Pro (www.jasc.com). Begge disse program er svært lige, og kan nærmest gøre akkuratt det samme. Hvis du er nybegynder vil jeg anbefale dig Paint Shop Pro så kan du gå over til PhotoShop når du mestrer Paint Shop Pro. På nættet findes der mange tutorials (opskrifte) til hvordan du laver grafik med begge disse program.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2003 - 19:03 #6
Jeg vil da ogsaa lige anbefale GIMP (www.gimp.org) som er helt gratis! ;-) (baade til Linux og Windows og andet?)
Avatar billede vb-lam Nybegynder
13. november 2003 - 23:50 #7
Paint Shop Pro 8.0 er rigtig godt

/vb-lam
Avatar billede vb-lam Nybegynder
14. november 2003 - 00:21 #8
Der er også Bannermakerpro 5.0... også ganske godt

/vb-lam
Avatar billede rosenberg Nybegynder
09. juni 2004 - 14:22 #9
Lukketid !