Avatar billede €yston Nybegynder
09. januar 2001 - 21:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Omninet+ og dial back!

Jeg roder lige med et Zyxel Omninet+ modem, som ikke vil reagere på et dial back kald.

Sagen er at hvis man ringer op til internettet med den ene linie og derefter ringer op til dial back serveren, virker det fint.

Men den vil ikke svare på dial back kaldet, når begge linier er ledige.

Er der noget jeg har misset i opsætningen, eller er der en der har en god vejledning eller et link?
Avatar billede teknik Juniormester
10. januar 2001 - 00:28 #1
Jeg tror at du skal tilføje en \"opkaldsserver\" før det vil virke.
Gøres inde i Netværk via modem, -tilslutninger, -opkaldsserver.
..standard er sikkert ok...
Den maskine som \"dailer\" skal så \"sende det korrekte login\" ...

mvh :-)
Teknik
Avatar billede teknik Juniormester
10. januar 2001 - 00:28 #2
Var nu ment som et svar ;-))
Avatar billede €yston Nybegynder
10. februar 2001 - 00:22 #3
Problemet var modem\'et. En mindre konfigurations detalje.
Avatar billede teknik Juniormester
12. februar 2001 - 22:48 #4
Hvis det var en af de der
ATS0=xxx  osv. , vil du så ikke poste den her...(ikke noget krav!)
Men der kunne jo være andre med samme prob.