Avatar billede zikor4 Nybegynder
10. november 2003 - 23:55 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Scroll i bunden af frame, skal væk!

Hej allesammen, jeg har et problem, jeg sidder og laver en hjemmeside, med programmet DreamWeaver MX 2004, men jeg har et problem med min iframe...

Hvis i går til http://zikor4.1go.dk og browser frem til Need For Speed: Underground i Games menuen, under info, kan i se hvad jeg mener, det er den scroll bar som er i bunden, jeg ikke kan få fjernet, ligemeget hvad jeg gør!

Help!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. november 2003 - 23:58 #1
du kan lave noget overflow, men det virker kun i MSIE
Avatar billede zikor4 Nybegynder
10. november 2003 - 23:59 #2
jeg skal bruge et svar...
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2003 - 00:01 #3
<style="overflow-x:hidden;>
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2003 - 00:02 #4
<html>
<head>

<title>Overflow</title>
<style type="text/css">
.nr {
    width:200px;
    height:200px;
    overflow-x:hidden;
    overflow-y:auto;
    }
</style>

</head>

<body>
<div class="nr">blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla</div>
</body>
</html>
Avatar billede mj86dk Nybegynder
11. november 2003 - 00:02 #5
hej
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. november 2003 - 00:02 #6
I Opera v7.20 er der kun 1 scrollbar: lodret.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2003 - 00:02 #7
overflow-x:hidden vil dog skjule det der går ud over siden
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2003 - 00:03 #8
mj86dk> hvad svarer du på??
Avatar billede mj86dk Nybegynder
11. november 2003 - 00:04 #9
hej
Avatar billede zikor4 Nybegynder
11. november 2003 - 00:04 #10
ztyxx, du skal jo lave det som et svar, ellers kan jeg ikke give dig point :D
Avatar billede mj86dk Nybegynder
11. november 2003 - 00:05 #11
hej
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2003 - 00:05 #12
okay, så svarer jeg ;-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2003 - 00:06 #13
mj86dk> hvad har du lige gang i....
Avatar billede zikor4 Nybegynder
11. november 2003 - 00:06 #14
ups, gav point til mj... sorry!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2003 - 00:07 #15
mj86dk> du bør snarest oprette et spm til zikor4 med point retur, og en reference til dette spørgsmål, ellers ryger der en anmeldelse afsted....
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2003 - 00:09 #16
Her sker det samme...hm...

http://www.eksperten.dk/spm/425741

Mon ikke vi skal have en CoAdmin til at se på sagen?
Avatar billede zikor4 Nybegynder
11. november 2003 - 00:11 #17
ahhh, han mener det i go ånd ham MJ, kender ham, så det gør skam ikke noget..!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2003 - 00:11 #18
anmelder....
Avatar billede mj86dk Nybegynder
11. november 2003 - 00:12 #19
Hvordan skal jeg give tilbage?
Avatar billede zikor4 Nybegynder
11. november 2003 - 00:13 #20
hehe lav et nyt underligt spørgsmål, fortæl mig om det, og lad mig svare på det :D men det er ligemeget...!
Avatar billede mj86dk Nybegynder
11. november 2003 - 00:13 #21
Hvis jeg gør det modsatte med ham er der bare nogle folk der whiner over det. I må meget undskylde det der lige er sket. Det kan godt ligne fusk. Jeg har faktisk besvaret ham in real life
Avatar billede zikor4 Nybegynder
11. november 2003 - 00:14 #22
ja så det fint hej hej!
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2003 - 00:15 #23
Hvad der foregår i "real life" er ligegyldigt. Det kan man ikke få point for.

Så, tilbage med de point!
Avatar billede mj86dk Nybegynder
11. november 2003 - 00:16 #24
Hvordan?
Avatar billede zikor4 Nybegynder
11. november 2003 - 00:16 #25
jeg vil ikke have dem, det er ligemeget altså!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2003 - 00:17 #26
2. Regler for brug af eksperten.dk

    1. Det er ikke tilladt at:

      13. tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).
Avatar billede zikor4 Nybegynder
11. november 2003 - 00:18 #27
okay... men jeg kan ikke gøre noget, han er gået i seng nu... og jeg er ligeglad det er kun 60 point...!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2003 - 00:18 #28
zikor4 og mj86dk> det er ikke point jeg er efter, men der er regler på dette site,og for ikke at underminere pointsystemet og reglerne, skal disse overholdes.
Avatar billede zikor4 Nybegynder
11. november 2003 - 00:19 #29
okay.. men jeg kan jo ikke tage dem tilbage..!
Avatar billede zikor4 Nybegynder
11. november 2003 - 00:19 #30
og det skal ikke ske igen!
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2003 - 00:41 #31
*whining*
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2003 - 00:42 #32
pacroon> Smut nu ud og leg i sandkassen igen...
Avatar billede snowball Novice
11. november 2003 - 10:02 #33
zikor4/mj86dk/pacr00n: Regler er regler, og reglerne her på siden skal overholdes - det kan slet ikke diskuteres!

mj86dk: Det er som nævnt ikke tilladt at blive belønnet med point for noget som er ordnet udenfor Eksperten. Derfor bedes du venligst oprettet et spørgsmål på 60 point så ztyxx kan få sine velfortjente point. Du opretter spørgsmålet i denne kategori og giver spørgsmålet titlen "Point til ztyxx". Husk at angive linket til dette spørgsmål så folk ved hvorfor du vil give ham point. Gøres alt dette korrekt, er der nemlig ikke nogen der brokker sig over at der overføres point mellem 2 brugere !

Snowball / CoAdmin
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. november 2003 - 01:17 #34
hmmm, det er ikke megetder sker fra mj86dk´s side, jeg synes bare ikke at jeg vil have de point, men jeg synes at man bør udvise lidt mere fornuftig adfærd, og returnere dem til spørgeren, og så huske på at der ikke skal gives point for løsninger udenom Eksperten, uden at det kan få konsekvenser for eens bruger her på stedet.
Avatar billede mj86dk Nybegynder
16. november 2003 - 22:06 #35
Ztyxx Jeg har oprettet dette indlæg http://www.eksperten.dk/spm/428419