Avatar billede webexp Nybegynder
10. november 2003 - 22:55 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Sløv Opstart

når jeg starter min outlook op tager det adskellige menutter hvad kan det være ?

håber at få lidt hjælp til det her inde
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 22:56 #1
prøv at tømme din slettet post mappe, det plejer at hjælpe, hvis der er meget i den
Avatar billede webexp Nybegynder
10. november 2003 - 22:59 #2
det er ikke det jeg har den til automatisk slet ning af post når jeg lukker outlook
Avatar billede yian69 Nybegynder
11. november 2003 - 00:25 #3
Har du flere konti, der skal hentes til outlook, når du åbner den
Avatar billede victor-1 Nybegynder
11. november 2003 - 02:37 #4
Det ER Outlook og IKKE Outlook Express du mener ?
(kender flere som ikke vidste der var forskel)
Avatar billede webexp Nybegynder
11. november 2003 - 17:21 #5
jo det er outlook 2000 og ja der er flere konti der skalhentes fra når jeg startrden op så logger e automatisk på og henter min post
Avatar billede hvilsom Nybegynder
13. november 2003 - 14:15 #6
Hil,
Kører du XP ? Så skal du sørge for, at Outlook IKKE logger automatisk på Messenger - (Menuen funktioner-indstillinger-generelt...)

A
Avatar billede webexp Nybegynder
13. november 2003 - 17:18 #7
øhh hvilsom gælder det også outlook 2000
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. november 2003 - 17:47 #8
Nej, det gælder ikke i Outlook - kun i Outlook Express
Avatar billede hvilsom Nybegynder
13. november 2003 - 20:17 #9
Hej Webexp !
Det tror jeg. Det er i hvert fald sådan i min Outlook 2002... Der hedder det bare Indstillinger - Andet - Aktiver onlinemeddelser i Outlook.

Vic! Det er ikke kun Express.

Art
Avatar billede webexp Nybegynder
13. november 2003 - 23:01 #10
hmm jeg det har ikke hjulpet men lidt nu har jeg prøvet at slå fra at den skal sende og modtage mails når der er forbindelse
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. november 2003 - 20:08 #11
Skal vi ikke videre her ?
Avatar billede zh Nybegynder
23. november 2003 - 22:06 #12
jow selvfølgelig jeg har nu afsinstalleret spamfighter som loggede på nettet lige i opstarten og så har jeg slået den funktion fra så den ikke henter post automatisk det har hjulpet men nok mest den spamfighter
Avatar billede webexp Nybegynder
24. november 2003 - 15:50 #13
pis min kærestes login hun brugte denne maskine sidst så den ovenstående komentar er fra mig men med min kærestes login sorry
Avatar billede webexp Nybegynder
28. november 2003 - 00:07 #14
men victor du kan jo ligge et svar
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. november 2003 - 23:50 #15
Jeg har vidst ikke tilføjet noget brugeligt her - fordel du hellere point mellem de andre.
Ellers tak - og husk lidt bedre/hurtigere responds fremover ;o)
Avatar billede yian69 Nybegynder
28. december 2003 - 13:26 #16
Ikke kun sløv opstart, men også sløv feedback!
Avatar billede webexp Nybegynder
28. december 2003 - 23:40 #17
det var min spamfighter der sløvede min outlook jeg takker for hjælpen for det jeg har fået og undskylder den sløve feedback