Avatar billede bohbs Nybegynder
09. januar 2001 - 16:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Harddiskskuffe

Har jeg ret i at en harddiskskuffe skal montereres i en 5\" tom slot, og at den passer på en alm harddisk (ikke en bigfoot).
Hvad koster den i så fald?
Avatar billede thomasm Nybegynder
09. januar 2001 - 16:24 #1
Det har du ret i.

Prisen ligger mellem 75 - 200 kr. Men hvis du skal bytte HD med andre så vær sikker på at købe samme type som dem.
Avatar billede keysersoze Guru
09. januar 2001 - 16:24 #2
en HD-skuffe skal bruge samme plads som til et CD-ROM drev - mener at en skuffe koster ca. 300,-
Avatar billede bohbs Nybegynder
09. januar 2001 - 16:27 #3
Mange tak for de fine og hurtige svar
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. januar 2001 - 16:29 #4
Man kan få en skuffe til 80kr på edbpriser.dk.......... men tror I jeg kunne nøjes med det? Nej jeg kunne da ikke, så er den her model lidt sejere:
http://www.m-e.dk/shop/vareinfo.asp?varenummer=ISTORM

Glæder mig som et lille barn juleaftens dag, den kommer i morgen :op
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. januar 2001 - 16:30 #5
halihalo de har fået ordnet det så at den ikke stopper linket ved \"?\"
Det er bare dejligt.