Avatar billede linvale Nybegynder
10. november 2003 - 13:26 Der er 2 kommentarer

asp flash db funtioner

hejsa.
har endelig fået noget af min side op og køre, men der er noget der jeg ikke kan få til at virke.
Jeg har hentet en gratis gæstebog der er lavet i flash, asp og en batabase. det med at arbejde med databaser er ikke lige min stærke side.
det jeg skal bruge er en der kan hjælpe mig med at sætte den op så det virker, evt. kigge det igennem for at se om det skulle være en fejl der er skyld i mit problem.

jeg har oploaded det hele så der er mulighed for at kigge på det hvis det er nødvendigt
http://www.linvale.dk/guestbook.zip

håber der er en der kan hjælpe mig
Avatar billede -42- Nybegynder
10. november 2003 - 14:19 #1
har du husket at gøre din database writeable?
Avatar billede linvale Nybegynder
10. november 2003 - 14:34 #2
det har jeg nok ikke.
ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an, når det drejer sig om databaser. kan jo ikke lære det hele på en gang. :)
det der ligger i den zip fil er som jeg har det på siden. jeg linker til index.asp og den vej skulle den hente nogle ting ind.