Avatar billede skat3r Nybegynder
09. november 2003 - 05:05 Der er 7 kommentarer

Vil gerne lære det..

Jeg har forsøgt at tæske mig igennem deverse tuts. men uden lykke, jeg lærere ingen php ved det, så derfor kunne jeg godt tænke mig om der var nogle af jer der havde tid / lyst til at ville give mig noget undervisingn, igennem msn, icq el aol?

Hilsen Nick

Ps. Håber i gider
Avatar billede winerror Nybegynder
09. november 2003 - 05:16 #1
du kan læse her idne makker ;)

www.webcafe.dk
www.asp.dk
www.udvikleren.dk

www.hotscripts.com kan du finde source codes ;)

Held og lykke
Avatar billede wickedd Juniormester
09. november 2003 - 08:23 #2
Anskaf dig hæftet 'start på php' herfra http://www.libris.dk/ eller fra din lokale hardware pusher.
Da jeg startede på det, var dette hæfte en stor hjælp, og jeg bruger det stadig til at slå diverse ting op, hvis jeg nu glemmer det.
Det koster kun 80kr
Avatar billede wickedd Juniormester
09. november 2003 - 08:24 #3
Avatar billede ohmish Nybegynder
09. november 2003 - 10:09 #4
Få fat i bogen "ThickBook PHP Fast & Easy" eller "ThickBook PHP essentials".
Avatar billede rackbox Nybegynder
09. november 2003 - 10:48 #5
Få fat i mIRC og hop ind på irc.freenode.net under kanalen #php-help.. Der er jeg ene mand og vil gerne sætte dig igang ;-)
Avatar billede krydset Nybegynder
09. november 2003 - 11:02 #6
jeg kan godt hjælpe lidt via msn kontakt på medieburner@sol.dk :-D
Avatar billede rackbox Nybegynder
11. november 2003 - 20:04 #7
Jeg er på nu