Avatar billede winerror Nybegynder
09. november 2003 - 04:38 Der er 25 kommentarer og
3 løsninger

neonman.frac.dk

Hai der all hvad syndes i om www.neonman.frac.dk

husk lige det er kun designet :D er nermlgi ikke helt færdig med mit site i nu ;)

krammer til all :D
Avatar billede deurell Nybegynder
09. november 2003 - 04:49 #1
Umiddelbart ser det jo meget godt ud. men...der er et par ting at nævne...
Din baggrund fylder 268 KB hvilket er for meget hvis nogen skal derind og kun har modem.
Der er et billede som mangler under referencer, og linkene kalender og galleri virker ikke.
du har brugt filter, hvilket ikke er understøttet i særligt mange browsere.( så vidt jeg ved kun IE).
Desuden er det svært at finde et specielt formål med siden, men det er vel bare at lave lidt nørderi for at lave lidt nørderi....*GG* sådan er vi jo..
Avatar billede deurell Nybegynder
09. november 2003 - 04:49 #2
så først nu at den ikke var helt færdig så glem hvad jeg siger om døde links..
Avatar billede winerror Nybegynder
09. november 2003 - 04:58 #3
hihi det er helt okey ;) og det sitet er til for er slf kun et personligt site det er den este grund til at jeg har lavet det med såden en tung bagrund ;)
Avatar billede deurell Nybegynder
09. november 2003 - 11:01 #4
kewl nok.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
09. november 2003 - 11:39 #5
Bagrunds billedet er for lille i Mozilla FB 0.7 . Det ser helt forkert ud. Kan godt vise dig et screenshoot af det hvis du vil :S

Men synes ellers at designet ser rigtig godt ud :-)
Avatar billede schaefner Juniormester
09. november 2003 - 11:42 #6
Ser ikke så godt ud, at baggrundsbilledet gentager sig.
Avatar billede winerror Nybegynder
09. november 2003 - 11:46 #7
hi hi fordi mit site er lavet til IE Browsere og til 1024x768 :o) så må folk la vær med at køre i 10000x10000 ;)
Avatar billede schaefner Juniormester
09. november 2003 - 11:49 #8
Jeg kører nu kun 1280x1024 ;)
Avatar billede winerror Nybegynder
09. november 2003 - 11:52 #9
h ihi okey ;) ja men pelgere at være folk der sider i 1600x1200 der piver ;) men ja mit site er ike færdig i nu :D men ska nok se om jeg ikke kan finde såden at man kan klikke på et link så vis kan sider i 1600x1200 eller ander opløsnigere ;)
Avatar billede deurell Nybegynder
09. november 2003 - 12:55 #10
Mads.peder>jeg tror ikke at det er meningen at billedet skal nå ud til sitets kant.
winerror>hvis du gør dig håb om at lave sites med meget få brugere er det nok
fint at være ligeglad med at der er mange forskellige opløsninger og browsere, men ellers bør du nok tilpasse sitet til fx mange opløsninger (også de størrere). prøv med
<style>
body {
background-image:url('background.jpg');
background-attachment:fixed;
background-repeat:no-repeat;
}
</style>
Avatar billede winerror Nybegynder
09. november 2003 - 13:04 #11
ja ja deurell ;) men ska væer vis det er det er et 1600x1200 opløsnigen ska det være et andet pic og vis det er normalt ska det vare det normale og et ehlt 3 vis det e r1248x1024 ;)
Avatar billede deurell Nybegynder
09. november 2003 - 13:06 #12
det styrer du selv. Jeg giver bare et forslag...
Avatar billede winerror Nybegynder
09. november 2003 - 13:18 #13
jepper ;) og tak for det :D
Avatar billede tullejr Nybegynder
10. november 2003 - 00:00 #14
at sige/skrive at ens site er bedst set i den og den browser, i en helt bestemt opløsning er en FALITERKLÆRING og fortæller bare andre at webmasteren ikke rigtigt aner hvad han har gang i...
Avatar billede winerror Nybegynder
10. november 2003 - 00:12 #15
hmm jo ved jeg udmærket godt tullejr ;) jeg har lavet et personligt site som i første om gang ses best i 1024x768 :D men der vil slf komme ander opløsnoigen senere men ska lige ha tid :D
Avatar billede Trine Nybegynder
11. november 2003 - 15:24 #16
Er det kun mig der forventer at se en NEON GRØN/GUL mand på det domænenavn der? *GG* Undskyld, kunne ikke dy mig.
Sitet er sådan set ok, hvis baggrunden som beskrevet ^ ikke er så tungt, det er da helt vildt. Først tænkte jeg: "Hold da fast hvor er den tite tam"...hvorefter baggrunden kom et minuts penge bagefter. Det er ikke så cool.

Der kunne godt mangle noget der kunne minde om et logo. Sitenavnet + en eller anden figur eller et symbol.

Opsætningen er meget pæn. Og lidt banebrydende med en nysende lady i baggrunden. Jeg synes bare der mangler en del, den ser lidt bar ud.

Nice ide med billederne (fra MSN?) i gæstebogen.

Hilsen Trine / Misskat
Avatar billede dimsen Nybegynder
12. november 2003 - 15:31 #17
Enig med det der er blevet sagt her men iden er set før men det er jo en udemærket ide(?);) (hos mig kom billedet stortset med det samme men kan jo være pga jeg sidder på en 2mbit :) )
Avatar billede winerror Nybegynder
12. november 2003 - 15:41 #18
hi hi me2 sider godt nok kun med 512/512 ;)
Avatar billede winerror Nybegynder
12. november 2003 - 15:42 #19
misskat >> jepper de er fra msn :D hi hi har ikke lgie gidet og lave nogen selv lige nu da jeg ikke ha så maget tid :o)
Avatar billede Trine Nybegynder
12. november 2003 - 15:45 #20
;-) Sy's nok jeg kunne se det ^

Trine / Misskat
Avatar billede winerror Nybegynder
12. november 2003 - 15:47 #21
hi hi :o)
Avatar billede deurell Nybegynder
20. november 2003 - 23:43 #22
der bliver kastet med point her*GGG*....
Avatar billede winerror Nybegynder
20. november 2003 - 23:44 #23
hi hi jepper lidt :o)
Avatar billede deurell Nybegynder
20. november 2003 - 23:44 #24
tak i øvrigt...lidt har jo også ret...
Avatar billede Trine Nybegynder
20. november 2003 - 23:45 #25
Ja, han flotter sig rigtigt :-D
Uha uha ;-)
Avatar billede winerror Nybegynder
20. november 2003 - 23:47 #26
h hi :o) tjaa har da ca 955 point :o) tror jeg har komme ttil at svare på for maget *GG* :D
Avatar billede Trine Nybegynder
20. november 2003 - 23:55 #27
Det var da ikke ret mange :-D Jeg har 23.888 points :-P
Avatar billede winerror Nybegynder
20. november 2003 - 23:55 #28
Arrr fuskere man :o) hi hi okey er starte her idne for ca 1 uge siden :o)