Avatar billede bjoler Nybegynder
09. november 2003 - 00:30 Der er 4 kommentarer

Menu i PHP

Hejsa allesammen igen :)

Nogen der har /har et link til en nem Drop down menu i PHP, jeg er newbie i faget PHP så den må gerne være til at sætte op for en amatør ;)

/Dan
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. november 2003 - 00:37 #1
Det ville nok være bedre hvis du oprettede dit spm i PHP kategorien:
http://www.eksperten.dk/kat/2/

- Luk dette spm ved at lægge et svar og acceptere det selv.
Avatar billede raffar Juniormester
09. november 2003 - 00:37 #2
Blot en venlig tanke. Det er en god ide og måske hjælpe hvis du starter med at lukke dine gamle spørgsmål.
Avatar billede raffar Juniormester
09. november 2003 - 00:39 #3
PS. Du kan se en oversigt over dine spørgsmål her. http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=bjoler&option=22
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 04:42 #4
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.