Avatar billede jadr Nybegynder
09. januar 2001 - 11:43 Der er 4 kommentarer

Eksport af Mails (Outlook2K) til Database (Access)

Hej

Er det muligt at eksportere en folder med underfoldere fra Outlook 2K til en Access Database?
J
Avatar billede schrodinger Nybegynder
11. januar 2001 - 14:54 #1
Ja, menuen importer og eksporter og vælg eksportere til en fil, vælg microsoft access og åbn filen i access
Avatar billede jadr Nybegynder
11. januar 2001 - 15:19 #2
Nix, virker ikke. Det tager kun 1 lag med i access. Der kommer heller ikke attached documents med (ved ikke om dette er muligt).

J
Avatar billede wa Nybegynder
13. januar 2001 - 06:51 #3
DU SKAL BLOT FÅ INFORMATIONEN UD I ET EXCEL REGNEARK OG DEREFTER OVERFØR DET TIL ACCESS !!

sKRIV OM PROBLEMER !!
Avatar billede jadr Nybegynder
15. januar 2001 - 10:21 #4
Virker ikke. Outlook tager ikke subfolders med, OG attachments i mails kommer ikke med.