Avatar billede peterproof Nybegynder
09. januar 2001 - 08:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sideskift i tabel kan ikke fjernes

Jeg kan simpelt hen ikke fjerne sideskift i mit word dokument. Jeg har gjort som foreskrevet, men det virker ikke hvis sideskiftet er midt i en tabel
Avatar billede piphans Nybegynder
09. januar 2001 - 09:37 #1
Du skal klikke på vis/view - Normal

Nu kan du se sideskiftet som en stiplet linje. Placer markøren på denne, og tryk delete.

Men det forudsætter jo at der ikke er så meget på den ene side at der MÅ være et sideskift lige der. I så fald skal du lave et tvunget sideskift lige inden tabellen

mvh Piphans
Avatar billede piphans Nybegynder
09. januar 2001 - 09:38 #2
Ups - det skulle være et svar. Kalssisk fejl er jeg bange for!

Piphans
Avatar billede peterproof Nybegynder
09. januar 2001 - 14:54 #3
ja det har jeg også gjort, det virker fint hvis mit tvungde sideskift er uden for tabellen, men ikke hvis sideskiftet befinder sig i tabellen.

Prøv at lave en tabel med to kolonner og en masse rækker, lav nu en CTRL-Enter for et sideskift i midten af tabellen, og fjern dette igen.

Det kan man simpelthen ikke. Iriternde, er der en måde at vise feltkoder for sideskift som man kan fjerne sideskift med?