Avatar billede ripley_ Nybegynder
07. november 2003 - 11:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

åbner søg ikke "åben"

Jeg har lavet et eller andet så når jeg dobeltklikker på en mappe eller et drev åbner den vinduet "søg" og ikke "åben" hvis man højreklikker på et drev FX så er "søg" øverst og "åben" er længere nede. ved du hvad jeg skal gøre??

På forhånd tak
Avatar billede resten Nybegynder
07. november 2003 - 11:09 #1
Hvis din mapper åbner "søg" kan du prøve 1 af disse 2 løsninger.

Start - Kør > Regedit
Gå ned til HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\Shell
Sæt værdien Default/Standard til "" eller "none"

Eller dette:

funktioner>mappeindstillinger>filtyper
marker "filmappe" og tryk "avanceret"
Lav en ny handling, der hedder "open" og tryk gennemse for at finde programmet, vælg Windows/explorer.exe
Avatar billede magictouch Nybegynder
07. november 2003 - 12:58 #2
Hvis det ikke virker, så prøv det her:
Folder Opens Search Window
Go to Start/Run and type in: regsvr32 /i shell32