Avatar billede housemartin Nybegynder
06. november 2003 - 21:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Synk med PC

Jeg har erhvervet en iPAQ 3660 og efter at have downloadet Activesync fra Microsoft troede jeg at jeg kunne se mine Word og Excel filer på min pc, men nej. Er der nogen der har været ud for noget lignende og er der en løsning ?
På forhånd tak
Martin
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
07. november 2003 - 13:58 #1
Har du sat ActiveSync til at synkronisere filer i options? Har du flyttet filer over i den mappe der er bestemt til synkronisering?
Avatar billede housemartin Nybegynder
08. november 2003 - 14:31 #2
Nu har jeg sat Active Sync til at synkronisere filer men jeg får den besked at der er 8 items der ikke er syncronised ?
Avatar billede housemartin Nybegynder
08. november 2003 - 14:33 #3
Sorry nu har jeg fundet ud af det tak for hjælpen jeg ved ikke hvordan man gør men point til dig !!!