Avatar billede lamel Nybegynder
06. november 2003 - 17:52 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Kan man få ADSL uden at have en fastnet-udbyder?

Jeg er lige flyttet i ny lejlighed, og har en mobilos.
Jeg vil gerne have internet i ADSL klassen, men er ikke interesseret i at få fastnet.
Har kabeltv fra tdc, men ikke de rigtige kabler endnu.
Kan jeg få ADSL alligevel eller er der et alternativ?
Ps jeg har et telefonstik.
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
06. november 2003 - 17:53 #1
ja du kqan...cybercity
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
06. november 2003 - 17:54 #2
jeg mener cybercity!
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
06. november 2003 - 17:55 #3
har lige fået det selv uden fastnet! en 2048/128 linie og det kører bare
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. november 2003 - 18:01 #4
Ja det kan du godt - men hvis det skal være gennem TV kablenettet, så hedder det Webspeed.
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
06. november 2003 - 18:04 #5
det bedste du kan gøre er simpelthedn at ringe til internet udbyderen(fx cybercity) så tjekker de din adresse med det samme om du kan få internet!
Desuden kører de tilbud nu
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. november 2003 - 18:15 #6
Webspeed har i lang tid været de billigste. Og så er det stabilt ;o)
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
06. november 2003 - 18:25 #7
victor 1 har ret i at webspeed er billige... men til gengæld er det de færeste der kan få det....... ring og hør dem ad(TDC)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. november 2003 - 19:29 #8
"smukkecharlie" -
Spørgeren skriver jo netop, at han har kabel-tv fra TDC, så det kan han sagtens få ;o)
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
06. november 2003 - 19:33 #9
der må jeg skuffe dig victor 1. det er kun bestemte områder dette produkt tilbydes.......jeg kunne fx desværre ikke!! først om min. 3 måneder hvilket er standard svaret når man spørger "hvornår" inde hos TDC

se evt. under følgende adresse

http://tdckabeltv.dk/?UniversID=509
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. november 2003 - 19:39 #10
Det har jeg ligegodt ALDRIG hørt før - men ok, hvis du har kabel-tv og IKKE kan få det - så passer det vel.
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
06. november 2003 - 19:41 #11
ja det er pisse uretfærdigt......... især fordi de ikke vil sige hvornår det kommer men kun fortæller hvis det kommer inden 3 måneder!
men sån er der så meget :0)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. november 2003 - 19:50 #12
Host, host - ja det har du ret i, men pas på sproget.
Dette er jo et offentligt sted ;o)
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
06. november 2003 - 19:55 #13
sorry V-1! det husker jeg til næste gang :0)
Avatar billede henrikgn Nybegynder
06. november 2003 - 19:57 #14
Det kan man også med Tiscali (www.tiscali.dk)

Faktisk er priserne lige faldet, fx. 256/256 DSL til 295,- md.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. november 2003 - 19:58 #15
Nu ville det være rart med lidt feedback fra spørger - ik'
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
06. november 2003 - 20:07 #16
Ja eller hvis behovet er til et hurtigt download kan jeg som tidligere nævnt anbefale 2048/128 fra cybercity til 440.- pr måned
Avatar billede lamel Nybegynder
07. november 2003 - 09:07 #17
Tak for hjælpen guys....
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
07. november 2003 - 12:56 #18
"lamel" jeg kan se at du er ny!!!
Det er meningen at du skal acceptere de svar som har hjulpet dig i stedet for at afvise dem!!!!!
ellers for du måske ikke hjælp næste gang...... det er sådan dette forum er skruet sammen!!
Avatar billede lamel Nybegynder
07. november 2003 - 12:59 #19
Korrekt jeg er ny, men jeg har vidst gevet mine point til victor 1, jeg troede ikke at jeg skulle give alle 45 point??
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
07. november 2003 - 13:00 #20
UPS sorry.....jeg kan se at du har givet V-1 point........... hmmm håber du kan få webspeed
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
08. november 2003 - 12:21 #21
Bare for nysgerrighedens skyld.......... er du så en af de heldige der kan få webspeed??? :0)