Avatar billede arkoh Nybegynder
06. november 2003 - 17:18 Der er 2 kommentarer

Kan et Web Alias foresage Javascript problemer?

Jeg fatter ikke en dyt af det her...

Jeg har lavet min hjemmeside i flash indeholdende nogle knapper med Javascript funktioner og publiseret den og kører den over den publiserede html side (ellers virker javascripten selvfølgelig ikke!)

Nåh problemet...

...javascript knapperne virker KUN når jeg går direkte til min hjemmeside med http://hjem.get2net.dk/arkoh/ men hvis jeg derimod forsøger at gå over mit Web Alias www.arkoh.dk, så virker mine Javascript knapper IKKE!!!

Hva dævlen ska det betyde??? Jeg fatter Ingenting!!!

Er der nogen derude der kender til det problem??? Og hvordan faaaaen løser jeg det???

Mit Alias... www.arkoh.dk bliver forresten aadministreret af speednames hvis det hjælper noget som helst!!!

På forhånd MANGE tak for hjælpen!!!
Avatar billede arkoh Nybegynder
07. november 2003 - 10:59 #1
Jeg ku måske tilføje at NU virker de 2 links foroven på samme måde dvs Java kommandoerne virker under begge links, men det er fordi jeg har ændret mit Alias fra at være netop et "Web Alias" til et "Web forward".

Men jeg er selvfølgelig ikke interesseret i at der står http://hjem.get2net.dk/arkoh/ i adresse linien i browseren!!! Der ska selvfølgelig stå www.arkoh.dk!!!

Al hjælp og gode råd vil virkelig være værdsat!!! :)
Avatar billede arkoh Nybegynder
07. november 2003 - 13:35 #2
Hjælper det hvis jeg hæver point antallet??? Vil sgu gerne have lidt hjælp her... så Vi prøver med 100 point istedetfor!!!

:)

Kom nu folkens... jeg ved i kan!!! ;)