Avatar billede dominus Nybegynder
06. november 2003 - 16:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

intel pentium 4 1800 mhz processor

hej jeg er lidt nysgerrig er her nogen der ved hvor meget den kan clockes??
Avatar billede mr_bacardi Nybegynder
06. november 2003 - 16:55 #1
Har før læst den kan overclockes til 3,2 GHz Men det er med vandkøling, vil sige ca. 2,2 GHz med en god køler
Avatar billede dominus Nybegynder
06. november 2003 - 16:56 #2
jeg har en silent viking den kan køle op til 3.0 ghz
Avatar billede dmcn Praktikant
06. november 2003 - 16:56 #3
Min kører 2400 MHz, og har gjort det siden 2 timer efter jeg fik den (snart 1½ år).
CPU-køleren er udskiftet til en voldsom Cooler Master, og temperaturen ligger stabilt på ca. ~42 grader ved almindeligt brug.
Avatar billede dominus Nybegynder
06. november 2003 - 16:57 #4
hvor meget kan jeg så clocke den til med min køler?
Avatar billede dmcn Praktikant
06. november 2003 - 16:58 #5
Godt spørgsmål - jeg kender ikke din.
Men prøv dig frem? CPU'en er praktisk talt umulig at brænde af, den skruer blot ned for farten, hvis den får det for varmt.
Avatar billede dominus Nybegynder
06. november 2003 - 16:59 #6
det er da meget fedt tak!
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
06. november 2003 - 18:02 #7
Typisk er +33% realistisk, men så vidt jeg kan forstå, kan din CPU uden de store problemer ofte klare op til 2,6Ghz, blot med en lille forøgelse af VCore...