Avatar billede neander Nybegynder
06. november 2003 - 15:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søg-Erstat på mange filer?

Jeg skal have ændret en webadresse, som er programmeret ind på nogle htm dokumenter. De ligger i en mappe med op til 3.000 filer...

Findes der et program som kan lave en SØG-ERSTAT på en masse filer på én gang, - så jeg ikke behøver at gøre det manuelt?
Avatar billede peterproof Nybegynder
06. november 2003 - 15:33 #1
Ja det gør der, det bedste tool jeg har set er Ultra Edit 32 der har en "Replace in files" Function der bare virker..
Avatar billede peterproof Nybegynder
06. november 2003 - 15:34 #2
Ja det gør der, det bedste tool jeg har set er Ultra Edit 32 der har en "Replace in files" Function der bare virker..
Avatar billede neander Nybegynder
06. november 2003 - 15:36 #3
er det freeware?
Avatar billede neander Nybegynder
06. november 2003 - 15:38 #4
Jeg lader spm stå til i morgen.
Avatar billede jpvj Nybegynder
06. november 2003 - 15:45 #5
Jeps - brug ultraedit. Der er en gratis 30 dages trial.
Avatar billede neander Nybegynder
07. november 2003 - 09:07 #6
Jeg lukker. Jeg har fundet ud af at WinXP's søgefunktion er tilfredsstillende. Den kan søge på tekstindhold i bl.a. htm-filer. jpvi, læg et svar hvis du vil have del i points!
Avatar billede neander Nybegynder
09. november 2003 - 11:43 #7
Jeg lukker, tak for hjælpen!