Avatar billede killex Nybegynder
06. november 2003 - 14:08 Der er 6 kommentarer

Historien om RAM og HD

Jeg kunne godt tænke mig nogle informationer omkring Ram og harddiske.

Om Ram ville jeg gerne vide:

Hvårnår vi brød de "Magiske" grænser 1 MB, 16 MB, 32 MB, 64 osv optil 1 gb

Hvårnår de kom ud. Altså stort set alt om RAM fra dem før EDO (kan ikke huske hvad de hedder) til ddr ram

Kun også godt tænke mig viden om de forskellige typer RAM og deres båndbredde.

Og hvornår det var almindeligt for forbrugerne at have de forskellige antal.

Om harddiske vil jeg gerne vide nogenlunde det samme, Størrelse, årstal, osv
Avatar billede vistodk Nybegynder
06. november 2003 - 14:12 #1
Avatar billede b.b Nybegynder
06. november 2003 - 14:18 #2
Her er et par links, men du må selv lede efter informationerne..

Harddiske:
http://hardwarehell.com/harddriv.shtml

RAM:
http://hardwarehell.com/memory.shtml
Avatar billede killex Nybegynder
06. november 2003 - 14:19 #3
Ummidlbart synes jeg ikke jeg kan finde noget om RAM eller HD historien derinde
Avatar billede killex Nybegynder
06. november 2003 - 14:32 #4
Det var så til visto.dk
Avatar billede killex Nybegynder
06. november 2003 - 18:11 #5
Der skulle vel aldrig være nogen der lå inde med noget om den første HD der nåede 100 MB
Avatar billede killex Nybegynder
06. november 2003 - 18:14 #6
Og 1000 Mb