Avatar billede exelence Nybegynder
06. november 2003 - 13:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Et community

Hej, jeg vil gerne have lidt hjælp til mit community, det skal ikke være et stort, men bare til at kunne udbygges fra.
Her er lidt af mine koder :

<?php

include("conn.php");

$sql = mysql_query("SELECT * FROM community where brugernavn='$brugernavn' and password='$password'");
mysql_fetch_aray ($row) {

$_SESSION["Navn"]; = $row[navn];
$_SESSION["brugernavn"]; = $row[brugernavn];

?>

Kan i hjælpe med resten, eller sådan noget ville det være rart.

På forhånd tak.¨

.: Kviesgaard.dk :.
Avatar billede proware Nybegynder
06. november 2003 - 13:29 #1
øhhhh hvad er det lige du vil havde hjælp til
Avatar billede exelence Nybegynder
06. november 2003 - 13:35 #2
til at lae resten :D
Avatar billede exelence Nybegynder
06. november 2003 - 13:35 #3
lave resten :D

.: Kviesgaard.dk :.
Avatar billede exp Juniormester
06. november 2003 - 13:42 #4
Jamen hvis du skal have lidt hjælp til at lave resten, så vil jeg da foreslå dig at smutte forbi www.webcafe.dk - der er nogle RIGTIG gode tutorials til hvordan man bruger PHP.
Desuden kan du jo kigge i koderne til fx. PHPNUKE eller POSTNUKE og se, hvordan de er bygget op.

God vind :-D
Avatar billede exelence Nybegynder
06. november 2003 - 13:54 #5
Ok hvis der ingen der kan hjælpe :'(
Avatar billede exp Juniormester
06. november 2003 - 13:56 #6
Jeg hjalp sgu da...
Avatar billede kgp43 Nybegynder
06. november 2003 - 14:05 #7
lol... jeg havde lige skrevet en masse, men slettede det igen da jeg kunne se at han allerede havde givet sig selv point.