Avatar billede dnm Nybegynder
06. november 2003 - 13:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan fortsætter man ved fejl?

Jeg skal hive nogle dataer ud fra en database. Men det kan godt ske at feltet er tom og derfor leverer en Record.EOF/BOF. Hvordan fortæller man ASP'en at den skal fortsætte ved sådanne fejl.
Avatar billede neander Nybegynder
06. november 2003 - 13:20 #1
hvad med
If NOT rs.EOF Then
- udskriv tabel
Else
response.write "ingen ting i tabellen"
Avatar billede danielmuhlig Nybegynder
06. november 2003 - 13:57 #2
On Error Resume Next

...så fortsætter kode-afviklingen ved næste linje. Du kan så evt. checke Err.number for at se, om der er sket en fejl.