Avatar billede digital Nybegynder
08. januar 2001 - 16:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvordan gemmer man i PDF format ?

Hvis jeg har behandlet noget data fra eks. et form-field og gerne vil ha\' skrevet resultatet ned i en pdf-fil.....
Kan det lade sig gøre i ASP ?
Avatar billede chris2k Nybegynder
08. januar 2001 - 16:53 #1
Hehe. Hvorfor tror du at Adobe tar flere tusinde for deres writer-program?

Det kan man selfølgelig ikke.
Avatar billede chris2k Nybegynder
08. januar 2001 - 16:53 #2
Du kan jo undersøge om adobe har nogle activex componenter som lader dig skrive det.
Avatar billede perj Nybegynder
08. januar 2001 - 17:02 #3
>>chris2k

Hvis du mener at 2.295,00 incl. moms er flere tusinde - så ja ;-)
Avatar billede chris2k Nybegynder
08. januar 2001 - 17:04 #4
Hmm. Hvad var meningen i den besked? Bekræfter du bare det jeg siger?
Avatar billede chris2k Nybegynder
08. januar 2001 - 17:05 #5
Hvorfor skal det lige være en PDF fil? Hvorfor ikke bare en tekst fil?
Avatar billede perj Nybegynder
08. januar 2001 - 17:06 #6
RETTELSE. Prisen er excl. moms.
http://www.adobe.dk/

digital: Du køber dette program og er kørende.
Jeg mener også der findes et gratis produkt der kan nogenlunde det samme. Kommer jeg i tanke om adressen/navnet, vender jeg tilbage.
Avatar billede chris2k Nybegynder
08. januar 2001 - 17:12 #7
perj, har du tænkt på hvordan kan skal kunde gemme det fra asp? Er du sikker på at det er muligt?

Det syntes jeg lige vi skal fortælle ham, inden han går ud og bruger 2.295 kr excl. moms
Avatar billede perj Nybegynder
08. januar 2001 - 17:16 #8
Glem mine kommentarer - jeg har misforstået spørgsmålet;-)
Avatar billede frank_jensen Nybegynder
09. januar 2001 - 08:06 #9
Undersøg lige GhostScript, da det også kan gemme i PDF (dog ikke fra web-sider), samt der findes også addons til Word der gemmer i PDF ==> Massere af gratisprogrammer til PDF-skrivning, men ikke fra en web-site...
Avatar billede frank_jensen Nybegynder
09. januar 2001 - 08:09 #10
Prøv at kigger på www.componentsource.com for at se, om du kan finde et komponent. Det er den største samling komponenter der findes !!!
Avatar billede digital Nybegynder
09. januar 2001 - 09:41 #11
Grunden til jeg skal gemme brugerens indtastning i pdf format er at det skal bruges til at sende til en trykkeri, der kun arbejder i pdf !!!!
Avatar billede brock Nybegynder
22. marts 2001 - 17:26 #12
Der findes en kompononent på markedet, som kan gøre det du efterlyser og det er

activePDF Server - du finder komponenten inde på activePDFs hjemmeside
www.activePDF.com - ASP komponenten kræver selvfølgelig, at du skal have adgang til at installerer den på serveren etc... Altså du skal have en vis status på din Server!!!

videre er det ikke en helt billig løsning omkring 9000,00 incl. moms

men man kan selvfølgelig lede efter \"hmmmhmmm\" shareware udgaven på hmmhmhmmhmhmhm  astalavista.com - hvilket jeg selvfølgelig ikke kan tilråde

mvh Brock