Avatar billede bossy Nybegynder
08. januar 2001 - 14:27 Der er 4 kommentarer

Mine sites er blevet væk (IIS5.0)

Jeg har lige opgraderet min webserver fra Nt4.0 til W2K. Jeg havde en (har stadig) en masse sites liggende på maskinen. Men efter opgraderingen mangler der ca. 4-5 sites i MMC\'en. Jeg kan se sites\'ne i METABASEN, men den viser dem ikke i MMC\'en og så er det svært at vedligeholde dem. :-)

Jeg får følgende fejl når jeg starter ISM (internet service manager) op:
\"A non fatal configuration error occurred. Not all available information may be displayed\"

Jeg fik selvfølgelig ikke taget en backup af Metabasen. Så det svar kan jeg ikke bruge til noget :-)
Avatar billede e30 Nybegynder
08. januar 2001 - 15:03 #1
Kan du ikke bare oprette dem igen? De må jo stadig ligge på harddisken!
Avatar billede bossy Nybegynder
08. januar 2001 - 23:07 #2
Nej, når jeg opretter nye sites, bliver de ikke vist i mmc\'en.

Det er som om at der er et site som spærre for resten af sites\'ne. Men det sidste site i listen kan jeg ikke slette..... MEGET mystisk
Avatar billede e30 Nybegynder
09. januar 2001 - 10:27 #3
Mystisk
Avatar billede bossy Nybegynder
09. januar 2001 - 11:06 #4
Er der så ikke en som har nogle gode links til hvordan man bruger METABASEN ? Microsoft.com har ikke nogle links heller ikke 15seconds.com.

En lille utility til at reparere metabasen, findes sådan en ?