Avatar billede lundquist Nybegynder
04. november 2003 - 18:08 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Formater så intet kan genoprettes

Hey

Jeg hvis der er nogle der ved hvordan man formatere, så alt bliver slettet. Alt skal være slette så man ikke kan genoprette filer. Jeg har hørt man ska have et program for at kunne det.
Avatar billede bredker Nybegynder
04. november 2003 - 18:09 #1
det eneste sikre er en hammer
og du skal smadre den helt for at være sikker
Avatar billede resten Nybegynder
04. november 2003 - 18:12 #2
Du skal formater mindst 7 gange før du er sikker :)

Men som bredker siger brug en hammer....
Avatar billede peet-49 Novice
04. november 2003 - 18:15 #3
Low Level format, og et par gange overskrivning med noget volapyk.
Avatar billede ducks Nybegynder
04. november 2003 - 18:19 #4
format x: /mbr
Avatar billede off-line Nybegynder
04. november 2003 - 18:34 #5
Ps. Programmet ligger på side 8.
Avatar billede ducks Nybegynder
04. november 2003 - 18:37 #6
gotfred > Læs reglerne/loven omkring Copyright, du må kun linke til den sidste side.
Avatar billede lundquist Nybegynder
04. november 2003 - 18:38 #7
Tjekker lige de forskellige svar ud, inden jeg begynder med hammeren..hehe
Avatar billede off-line Nybegynder
04. november 2003 - 18:42 #8
Svar til Duks. Beklager! Jeg skal huske det.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. november 2003 - 18:42 #9
indlæg fra gotfred fjernet, da det indeholder warez!

Dette er 1. advarsel og du bedes nærlæse reglerne
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede ture Nybegynder
04. november 2003 - 18:53 #10
Ja jeg har så lige brugt ca. en time på at svare lundquist på hans spørgsmål, men så snart jeg ville trykke "Udfør", forsvant ALT jeg havde brugt tid på at skrive! (fordi jeg åbenbart ikke længre var logget ind)
Det kunne i sgu godt have lavet bedre eksperten.dk!!
Nå, nu må jeg heldre poste det her inden jeg bliver logget ud :(
Ømt!
Avatar billede ducks Nybegynder
04. november 2003 - 18:54 #11
ture > Det er sikkert fordi du ikke har autologin og så bliver din session (dit login) glemt efter 30 min (standard).
Avatar billede off-line Nybegynder
04. november 2003 - 18:55 #12
Acronis Drive cleanser, kan startes op i Dos og formatere med flere
forskellige systemer, med overskrivninger efter eget valg.
Og ikke alene formaterer den langt mere sikkert end Windows CD én,
men den er også hurtigere at arbejde med.
Avatar billede hcma Novice
04. november 2003 - 20:47 #13
ddtte program bør kunne slette alt så det ikke kan læses igen:
http://www.killdisk.com
Avatar billede ducks Nybegynder
04. november 2003 - 20:49 #14
Hvis det er enkelte filer, kan du bare oprette en tekstfil og kalde den præcis det samme og overskrive den med den fil du ikke ønsker, så kan den på ingen måde genoprettes.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. november 2003 - 21:22 #15
Killdisk som freeware kører kun een gang; dvs. man skal genstarte Killdisk
mindst 7 gange før det er nogenlunde sikkert.
Men OK! hvis man ikke har andet at lave, kan man jo gøre det.
Avatar billede bleze Nybegynder
05. november 2003 - 00:26 #16
bestcrypt programmet... kan kryptere data og slette filer og recycle bin med wipe så det ikke kan genoprettes... fedt program
Avatar billede daquar Nybegynder
05. november 2003 - 11:34 #17
Norton Utilities og PGP har også den slags funktioner.. of PGP er gratis