Avatar billede wormie Nybegynder
04. november 2003 - 16:31 Der er 8 kommentarer

Problemer med konvertering fra mp3->wma

Jeg kan ikke konvertere filer fra mp3->wma uden at Windows Media Player crasher. Jeg har forsøgt at opgradere WMP til version 9.0 uden at det hjalp, endvidere har jeg forsøgt div små konverteringsprogrammer som giver samme problem. Jeg har på fornemmelsen at det kan være et eller andet problem med et codec men hvordan løser jeg problemet?
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
04. november 2003 - 16:33 #1
Så vidt jeg ved, er der ingen mening i at konvertere fra mp3 til wma, da kvaliteten, bliver dårligere af det! Men hvsi det er nødvendigt at de skal være wma så brug et andet program.
Avatar billede wormie Nybegynder
04. november 2003 - 16:37 #2
Jeg har prøvet alle mulige programmer men de benytter alle dele af WMP.

Formålet er at få sangene til at fylde mindre til min MP3 afspiller.
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
04. november 2003 - 16:41 #3
Så lav dem til lavere mp3 kvalitet, det er en rigtig dårlig ide at konvertere.
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
04. november 2003 - 16:44 #4
Vil du have til et program?
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
04. november 2003 - 16:45 #5
link til et program mente jeg.
Avatar billede wormie Nybegynder
04. november 2003 - 16:47 #6
Meget gerne... Har selv prøvet en hel del men det kan da aldrig skade med et mere :-)
Avatar billede hcichosz Praktikant
04. november 2003 - 16:47 #7
hov kvaliteten behøver da ikke blive ringer det bestemmer man da nu selv du ka i dag lave wma filer i meget høj kvalitet
vis jeg var dig ville jeg bruge
Windows Media Encoder 9 Series (til Windows XP og 2000)
Et effektivt værktøj til konvertering af både direkte og forudindspillet lyd og video til Windows Media Format. Indeholder fire nye funktioner, der giver mulighed for batchkodning, profilredigering og mediefilredigering.
kan hentes her
http://download.microsoft.com/download/8/1/f/81f9402f-efdd-439d-b2a4-089563199d47/WMEncoder.exe
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
04. november 2003 - 16:50 #8
Det var heller ikke det jeg mente. Jeg mente bare at det aldrig er en god ide at konvertere fra mp3 til wma