Avatar billede Slettet bruger
04. november 2003 - 16:19 Der er 2 kommentarer

Halflife Modes

Hej er der nogle som ved hvor jeg kan finde nogle halflife modes som "Spider-man"/counter-strike superman editor, eller hvordan jeg selv kan lave det? I ved nok inde i halflife mappen, ligger der en masse mapper, såden en vil jeg selv lave og ligge nogle filer der, som lave mine egne lyde, ved i hvor jeg kan hente det?
Avatar billede nullbit Nybegynder
05. november 2003 - 16:00 #1
http://www.planethalflife.com/community/hosted/mods.shtm er et god sted at starte.

Men vær opmærksom på at rette i lydfiler regnes i nogle tilfælde for cheat hvorfor f.eks. serverside anticheat vil smide dig af!

/null_bit
Avatar billede nullbit Nybegynder
05. november 2003 - 16:01 #2
http://www.planethalflife.com/community/hosted/mods.shtm er et god sted at starte.

Men vær opmærksom på at rette i lydfiler regnes i nogle tilfælde for cheat hvorfor f.eks. serverside anticheat vil smide dig af!

/null_bit

Forkert knap i første indlæg