Avatar billede maiken Nybegynder
11. april 1999 - 00:00 Der er 10 kommentarer

Søgemaskine

Jeg har brug for en søgemaskine som kan søge på mine sider. Den skal også kunne opdele i kategorier så de som skal søge efter et eller andet først kan se de forsk. kateg. og derefter søge.
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
11. april 1999 - 21:36 #1
Jeg tror du skal lave det i enten CGI eller ASP, jeg vil personligt bruge ASP hvis det var mig.

Så det bedste ville være at stille spørgsmålet der.
Avatar billede allan Nybegynder
12. april 1999 - 03:54 #2
Jeg vil umiddelbart anbefale ASP, ta' et kig på http://www.activeserverpages.com

Hilsen

Allan
Avatar billede asp Nybegynder
12. april 1999 - 16:46 #3
Avatar billede allan Nybegynder
12. april 1999 - 18:41 #4
Den kendte jeg faktisk ikke - tak!

Allan
Avatar billede dcasso Nybegynder
14. april 1999 - 10:09 #5
den nemmeste metode er at gå ind på www.freefind.com og oprette en søgemaskine til din side. Det kræver hverken at du kan asp eller cgi.
Avatar billede martin Nybegynder
20. april 1999 - 22:59 #6
Avatar billede treeman Nybegynder
21. april 1999 - 13:05 #7
<FORM action="SearchScript.asp?" target="main" method="GET">
        <INPUT type="text" size="14" maxlength="256" name="name" value="Search">
      </FORM>
Avatar billede karl_fritjof Nybegynder
03. maj 1999 - 08:30 #8
Hvordan virker den så treeman?
Avatar billede tryl Nybegynder
11. juli 1999 - 21:52 #9
Jeg har lavet en gratis søgemaskine i JAVA-script, så CGI er ikke nødvendigt.
Den kan hentes, sammen med en grundig brugsanvisning og hjælpeprogram (beta) på http://www.zip.dk/homesearch.shtml

{Nu kan jeg jo ikke markere dette som svar, men.. point?}
Avatar billede tbendiksen Nybegynder
14. februar 2000 - 13:50 #10
Sitter her med et lille problem i HomeSearch. Kan nemlig ikke åbne filen homesearch.js Er det kun mig der er idiot, eller er der et problem her? Jeg bliver mødt med følgende melding:

Der opstod en Microsoft JScript-kørselsfejl
'location' er ikke defineret

Nogen der kan hjælpe mig?