Avatar billede Slettet bruger
04. november 2003 - 11:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

EasySync - iPAQ

Hej

Jeg har en iPAQ med tilhørende ActiveSync og EasySync 4.2. Når jeg synkronisere før jeg kun de nyeste mail over på min iPAQ.

Hvordan søren sætter jeg EasySync til at kopiere alle mails over på min iPAQ?

tak på forhånd

Team
Avatar billede karstenv Nybegynder
04. november 2003 - 12:06 #1
Jeg vil henvise til et produckt som vi selv er begyndt at bruge, som efter vores mening er en hel del bedre end easy/aktiveSync og tilmed er det også uafhængeig af hvad for en hardware (iPac/palm/osv.) det bruges.
Det hedder XTNDconnect, se på dette link og vurder om det kunne bruges.
http://www.extendedsystems.com/ESI/Products/Mobile+Data+Management+Products/Server-Based+Synchronization/default.htm
Avatar billede jogii Nybegynder
04. november 2003 - 12:41 #2
Er der ikke en indstilling i esasy/activesync om at tømme PDAens indbakke? Og hvis easysync er sat til kun at medtage nye dok. Har ikke brugt det i længere tid så jeg ikke huske det præcist. Men i PalmHotsync fra der et område der hed email og der kunne jeg få easysync til at opføre sig som du beskriver.
//Jörg
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2003 - 14:15 #3
Hej Karsten

Her hvor jeg arbejder har vi cirka 100 Palms, men da Palm515 udgår går vi over til iPAQ (Pocket pc)

Vi har haft store problemer med synkroniseringen mellem Notes og PDA'en. Problemerne er som ofte at Palmen falder af USB-porten.

Nå, men nu skal vi have valgt software til iPAQ'en.. det må gerne virke lidt bedre en Palmen gjorde...

Jeg kan ikke helt gennemskue siden... der er så mange produkter der hedder noget XTNDconnect... kan du give navnet på produktet?
(Vi har afprøvet easySync og mNOtes)

Andre forslag modtages:)

Team
Avatar billede mangor Nybegynder
12. november 2003 - 11:52 #4
Hvad med at vælge SonyEriccson P800 istedet for. Det er både en mobil og en PDA, og den har selv software til Notes.
Avatar billede karstenv Nybegynder
12. november 2003 - 12:32 #5
Det jeg kan fortælle er at vi har købt det igennem Topnordic, det er IBM som ejer det, Måske denne site bedre kan hjælpe dig.
http://www.extendedsystems.com/ESI/Company+Info/Partners/IBM.htm

Ellers bare spørg vidre, jeg skal nok få dig over til dette for du vil glæde dig over det's muligeder :-)("jeg får ike procenter :-( " )
Avatar billede karstenv Nybegynder
12. november 2003 - 12:44 #6
Lige en ting mere vores leverandør har tysk hovedkontor, og når vi søger support er det alså der vi får hjælp fra, men her er deres UK site.
http://www.extendedsystems.co.uk/ESI/Products/Mobile+Data+Management+Products/PC-Based+Synchronization/default.htm
Avatar billede karstenv Nybegynder
13. november 2003 - 12:08 #7
Hej igen

Denne site ved osse en masse om XTNDconnct.
http://www.dangaard.dk/start.aspx

MVH KarstenV