Avatar billede klausuki Nybegynder
04. november 2003 - 09:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Møde telefon

Hejsa

Jeg er på udkig efter et stykke software, der kan bruges af flere PC´brugere samtidig til talekommunikation.

Altså noget der ligner Skype, men som der kan sluttes flere mennesker på samtidig, ligesom "mødetelefonen".

Jeg har læst, at der findes noget, som net-spillere bruger når de spille CounterStrike ect.

Hvem har erfaringer med sådan noget software, der ikke må være for besværligt med opsætningen, da det skal benyttes af almindelige kontorfolk.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
04. november 2003 - 09:26 #1
Søg på Group Conference her: http://www.iptelephony.org/GIP/vendors/client-phones/

De bruger helt sikkert NetMeeting fra Microsoft.

/per
Avatar billede peterlund Nybegynder
04. november 2003 - 10:18 #2
Jeg kan også varmt anbefale teamspeak.
Selvom det er gearet mod online spillere så vil det også fint kunne udfylde dine behov.
www.teamspeak.org - Det er nemt at sætte op, og lyd kvaliteten er helt i top uden at det æder alt båndbredde.
Avatar billede klausuki Nybegynder
04. november 2003 - 19:30 #3
Takker